PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat › Re: CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat
    Date: Sun, 22 Oct 2006 20:24:46 +1300

    yale wrote:

    > 1. Dodaj fotke

    Teraz dopiero zajrzalam do tego CV i widze, ze jest ukierunkowane na
    nie-polski rynek (sadzac po jezyku angielskim). A juz ktoras osoba radzi
    dodac foto. Zgroza!!!

    W rozwinietych krajach anglojezycznych _nie umieszcza_ sie foto w CV.
    Uczynienie tego to blad i buractwo.

    > 2. Uzupełnij dane personalne (rok urodzenia...)

    To samo. Nie umieszcza sie. To tylko nasz lokalny obyczaj, w rozwinietym
    swiecie niepoprawny politycznie.

    A tu racja.

    I.
    --