PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do oceny › Re: CV do oceny
    From: Kira <c...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV do oceny
    Date: Sun, 06 Nov 2005 18:04:46 +0100

    toki wrote:

    > W tej chwili przedstawie szanownym czytelnikom moje CV i prosze
    > o cenne wskazówki

    No więc po kolei:

    Estetyka:

    1. Fotka koszmarnej jakości chyba, u mnie pikseloza totalna.

    2. Spokojnie możesz wywalić datę urodzenia i stan cywilny.

    3. Daty równaj raczej do lewej, trochę chaotycznie to wygląda
    i rozprasza przy czytaniu.

    4. Wyrównaj lewą krawędź całej prawej części tekstu do tego
    samego miejsca - j/w, rozprasza.

    5. Koniecznie musisz ujednolicić punktowanie, jeden rodzaj
    punktorów, jedna linia pionowa.

    Merytoryka:

    1. Nie rozbijaj tak tego wykształcenia, nie jest ono jakoś
    szczególnie istotne w świetle doświadczenia. Wywal je za
    doświadczenie i ogranicz do "studia XYZ, magisterka temat,
    obroniona". Całkowicie starczy.

    2. Zrób sobie ćwiczenie i spróbuj w obu stanowiskach wymienić
    tylko po 5 najważniejszych dla nowego stanowiska rzeczy.
    Do tego dodaj po 2 punkty dotyczące bardziej rzucających się
    w oczy osiągnięc - "ponad 50..." świetnie się do tego nadaje
    na przykład. Poćwicz, pokombinuj.

    3. Zamień "dodatkowe umiejętności" na "inne", one wcale takie
    dodatkowe tam nie są.

    4. Z "dodatkowych atutów" zrób po prostu "atuty" albo "cechy
    osobowościowe" czy coś podobnego. Tak, one są bardzo ważne
    i dobrze że o nich piszesz.

    5. Tak już prywatnie - nie lubię, jak ktoś o swoich hobby pisze
    jednowyrazowo. Ja swoich pasji w jednym wyrazie nie potrafię
    streścić bo mi mało i czuję potrzebę rozwinięcia, choćby o
    parę słówek. I mam wrażenie, że właśnie na tym polega pasja:
    że _chcesz_ coś o niej powiedzieć. Dodaj tam np. "turystyka
    (górska, zwiedzone całe tatry)" ;) Cokolwiek.

    Ogólnie jest całkiem całkiem. Gdyby nie to, że raczej kawałek
    za daleko jesteś, to pewnie bym sobie tą CVkę na zaś zostawiła.

    Kira