PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do oceny › Re: CV do oceny
  • Data: 2005-11-06 20:11:14
    Temat: Re: CV do oceny
    Od: "toki" <t...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Zmień zdjęcie na kolorowe i lepszej jakości.
    >
    > 2. Zanim otworzy się przesłona obiektywu - uśmiechnij się.

    > 3. Zlikwiduj ramki, nic nie wnoszą oprócz zmęczenia oczu.
    >
    > 4. Zlikwiduj nagłówek dane osobowe - rolę nagłówka doskonale spełni Twoje
    > zdjęcie.
    >
    > 5. Usuń imię i nazwisko, z powodów podobnych jak wyżej.

    pozwoliłem sobie nanieśc kilka zmian
    http://netcom.pulawy.pl/pl_praca_dyskusje.pdf

    kilka uwag bylo bardzo cennych, bardzo dziekuje za opinie ( wszystkie opinie
    :)) ), nawet te nieco dziwne

    faktem jest, że CV i LM to bardzo osobista forma pierwszego kontaktu, nie
    możemy zapominać o pewnych przyjetych regułach, ale schematyczne działanie
    także nie jest pożądane

    wydaje mi sie ze moje CV to kompromis miedzy schematami a indywidualnym
    podejsciem

    pozdrawiam

    Marcin