PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do oceny › Re: CV do oceny
  • Data: 2005-11-06 23:29:37
    Temat: Re: CV do oceny
    Od: Michał <m...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    toki wrote:
    > W tej chwili przedstawie szanownym czytelnikom moje CV i prosze o cenne
    > wskazówki
    > http://netcom.pulawy.pl/pl_praca_dyskusje.pdf

    Szanowny to wiesz... będę jak umrę, mam nadzieję.

    Dużo dobrych rad dostałeś od Kiry i Maćka.

    Jak dla mnie:
    - brakuje wyraźnego podziału na "experience" i "skills",
    - sekcja "wykształcenie" jest zbyt długa, nie warto wydzielać tematu
    pracy dyplomowej,
    - praca dyplomowa: bezpieczeństwo jakich sieci analizowałeś? te testy to
    były "penetracji" czy "penetracyjne"? co to są "platformy zarządzające
    siecią LAN"? a "analizatory sieci"?
    - wywalić "troubleshooting", bo to po naszemu przecie rozwiązywanie
    problemów,
    - te routery Cisco to które konkretniej z tych bardziej wypaśnych?
    - BGP skonfigurujesz? a traffic shaping?
    - sekcja "doświadczenie": konkrety, świetna robota!
    - "teoretyczne i praktyczne przygotowanie do egzaminu Cisco CCNA
    640-801": dlaczego go nie zda(wa)łeś?
    - "fotografia cyfrowa": często robisz zdjęcia? może da się dopisać "mam
    aparat zawsze przy sobie" albo "odpoczywam przy retuszowaniu zdjęć"? ;)

    pozdr,
    --
    mgl