PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do oceny › Re: CV do oceny
  • Data: 2005-11-06 19:06:09
    Temat: Re: CV do oceny
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    toki napisał(a):
    > W tej chwili przedstawie szanownym czytelnikom moje CV i prosze o cenne
    > wskazówki

    1. Zmień zdjęcie na kolorowe i lepszej jakości.

    2. Zanim otworzy się przesłona obiektywu - uśmiechnij się.

    3. Zlikwiduj ramki, nic nie wnoszą oprócz zmęczenia oczu.

    4. Zlikwiduj nagłówek dane osobowe - rolę nagłówka doskonale spełni
    Twoje zdjęcie.

    5. Usuń imię i nazwisko, z powodów podobnych jak wyżej.

    6. Usuń kontakt. Pozwól pracodawcy, żeby sam zadecydował, jaką forme
    konatktu wybierze (poczta tradycyjna, telefon albo mail).

    7. Zamień datę urodzenia na:
    wiek: 27 lat (data ur.: 1978). Po co pracodawca ma się dodatkowo męczyć
    i liczyć.

    8. Nie wiem co lub kto to jest tokenpul, ale gdybym dostał maila z
    takiego adresu, to raczej nie myślałbym serio o kandydacie.

    9. Zmieniłbym formę, w jakiej opisujesz doświadczenie zawodowe na:

    Specjalista ds. XXX w firmie YYY.
    Odpowiedzialny za:
    - (...)
    - (...)