PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV do 10 na raz ?

  • 11. Data: 2005-10-26 07:43:56
    Temat: Re: CV do 10 na raz ?
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    mhl999 napisał(a):

    > no to ja moze poloze sie spac, bo od 2 dni prawie nie spie i przeczytam
    > to na spokojnie :)

    Od dwóch dni? To Ty jesteś tym palaczem, co zaszachował ciszę wyborczą? ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 12. Data: 2005-10-26 08:29:33
    Od: <a...@n...pl>

    Uzytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam
    > Wiadomo jak jest, wysyla sie CV do kilku pracodawcow na raz, najczesciej w
    > odstepie jedno 2 , 3 dniowym, jak pozniej umawiacie sie na rozmowy ? Bo ja
    > to w sumie pozniej mialem po 2 jednego dnia, a niektorzy ktorzy zglaszali
    > sie pozniej to juz nie wiedzialem co mowic, bo ten chce , zeby zaczynac
    > tamten pyta co i jak, a tu dzwoni jeszcze dwoch i pytaja o rozmowe ( fakt,
    > ze po 3 tygodniach to narka ) .
    > Jarod

    Mam podobne doswiadcznia jak Ty, wiec chyba Cie rozumiem.
    Tez mam sporo ofert i nie wiem jaka podjac decyzje.
    Pare z nich jest naprawde dobrych, ale w kazdej jest jakis drobny mankament.
    Jak dobre stanowisko, firma i placa to trzeba sie przeniesc do Warszawki.
    Jak znowu praca na miejscu to pozostale sprawy juz tak dobrze nie wygladaja.
    Oznacza to tyle, ze zadna oferta nie jest idealna.
    Ale o taka trudno.
    Moze sie okazac ze znajdzie sie ja za np. rok.
    Lepiej wiec wybrac cos posredniego i ewentualnie potem dalej szukac juz tej
    naprawde jedynej i najlepszej.
    Ja w zasadzie podjelam decyzje ze zaczynam nowa prace od 1-ego grudnia choc
    wciaz chodze na spotkania jak trafia sie cos ciekawego.

    Asia

  • 13. Data: 2005-10-26 09:17:19
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Jarod <b...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Moze moje pytanie, powinno wygladac tak, jaki sredni przedzial
    > czasowy od wyslania CV jest potrzebny , zeby pracodawca sie odezwal.
    > O ile mozna odsunac rozpoczecie pracy ( zakladam 1 miesiac max ). Nie
    > chodiz oto, ze mam problem ,zeby ich wszystkich poumawiac badzmy
    > szczerzy chyba nikt nie ma takich problemow ;) Chodzi oto, zeby
    > zawczesnie nie podjac pracy , kiedy moze sie okazac, ze bedzie lepsza
    > oferta lub po prostu bardziej interesujaca.

    zatrudnij sobie agenta.

    B.

  • 14. Data: 2005-10-26 09:35:17
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > Ja w zasadzie podjelam decyzje ze zaczynam nowa prace od 1-ego grudnia
    > choc
    > wciaz chodze na spotkania jak trafia sie cos ciekawego.

    Dobra decyzja :) Ja poprzednim razem zaczalem od "zaraz" i dostalem po 3
    tygodniach znacznie lepsza oferte. Pogadalem z szefem , zreszta on tez nie
    byl do konca fair bo umowy nie mialem podpisanej.
    Jarod

  • 15. Data: 2005-10-26 13:56:11
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > choc
    > wciaz chodze na spotkania jak trafia sie cos ciekawego.

    hehe to najlepiej moze wogóle nie podejmować zadnych działań bo przecież ta
    jedyna i najlepsza sam cie znajdzie :DDD

  • 16. Data: 2005-10-27 04:41:07
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> napisał(a):

    > Od dwóch dni? To Ty jesteś tym palaczem, co zaszachował ciszę wyborczą? ;)

    ja wogole niepalacy jestem :)