PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy. › Re: CV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy.
    From: "irek" <j...@N...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych
    komentarzy.
    Date: Fri, 10 Oct 2003 10:53:08 +0200

    > 4. Ze wzgledu na to 90% ludzi nie bedzie mialo problemu z otworzeniem
    Worda
    > ten format bedzie jedyny.
    > 5. Pozostale 10%, ktore nie posiada Worda bardzo przepraszam. Licze na
    > wyrozumialosc, a za utrudnienia przepraszam i ufam ze te osoby takze
    poradza
    > sobie z otworzeniem tego formatu.

    I tu masz racje cala dyskusja zeszla na temat *w jakim formacie :-))),
    dlatego przyponialem sobie jak w pewnej duzej firmie dostalismy na fajrant
    cynk, ze jutro beda sprawdzac licencje na oprogramowanie. Z notebookami bez
    problemu, kazdy pozostawil w domu, ale pol nocy zeszlo na czyszczenie
    kompow, poniewaz sie okazalo ze kupione licencje byly jednostanowiskowe. Od
    tamtego czasu zawsze pytam w jakim formacie mam wyslac (txt, doc, pdf),
    nigdy nie dostalem ze w pdf, najczesciej prosza w doc, bardzo rzadko w txt.
    Ale ambasada USA tylko w pdf, to i Nina bedzie walczyc jak lwica o ten
    format :-)))))
    pozdrawiam
    Irek