PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy. › Re: CV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy.
  • Data: 2003-10-10 19:31:22
    Temat: Re: CV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy.
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bm5mfk$nb3$1@phone.provider.pl...

    > abstrahujac od formy samego cv (ta jest juz duzo lepsza) troche dziwna
    jest
    > jego tresc:
    >
    > 1. doswiadczenie zawodowe - "prowadzenie projektow informatycznych" brzmi
    > dziwnie w otoczeniu "naprawa drukarek" i "pomoc w organizacji
    konferencji".
    > ja czytajac to bym tylko nabral podejrzen co do uczciwosci opisu i
    > prawdopodobnie odrzucil od razu (majac kilkaset innych cv do przejrzenia)
    no wiec tak - mialem dokladnie opisane o jakie projekty chodzilo, ale
    zostalem skrzyczany, ze za dlugo, tak wiec napisalem krocej, a co za tym
    idziej - bardziej ogolnie.
    naprawa drukarek nie powinna ciebie dziwic - w koncu to bylo 4 lata temu
    a z ta konferencja - no coz - chetnie bym prowadzil projekty, ale jak sie
    nie ma tego co sie chce to sie ma to co jest ;-) - pisze o swojej praktyce,
    zeby moj przyszly pracodawca wiedzial, ze przez okres bezrobocia nie
    siedzialem bezczynnie, tylko potrafilem zajac sie czyms pozytecznym -
    niedlugo moje praktyki opisze dokladniej i beda tam powazniejsze, rzeczy niz
    pomoc w organizacji - choc po tym co widzialem, to organizaacja DUZEJ
    konferencji wcale nie jest trywialna - jak tylko je zakoncze ;)

    > 2. techniczne umiejetnosci - pokazywanie obok siebie znajomosci ms word i
    > architektury j2ee jest niepowazne. zastanow sie jakiej pracy oczekujesz i
    > dostosuj cv do niej. jesli dla potencjalnego pracodawcy istotna jest twoja
    > znajomosc j2ee to zupelnie nie interesuje go ze 8 lat pracujesz w wordzie.
    > na tym poziomie znajomosc narzedzi biurowych zaklada sie apriori. i
    > oczywiscie to samo w druga strone.
    przyjete - juz zmienilem w kolejnej wersji :-)

    pozdrawiam Wojtku :-)
    mariusz