PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy. › Re: CV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy.
  • Data: 2003-10-10 19:43:43
    Temat: Re: CV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy.
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bm6mra$mg8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > jest znacznie lepiej, az sie nei spodziewałem, ze to z tego wyjdzie, ale
    > musiałeś chyba dokładnie sluchac wszystkich uwag.
    staram sie - jeszcze beda ze mnie ludze brew ogolnym opiniom ;-)

    > Dla mnie stalo sie nagle niejasne, czemu facet od byle kogo doszedl do
    > konkretnego zajecia , a potem stal sie praktykantem ..
    tak jak wczesniej odpisalem Wojciechowi J - nie mam pracy, to przynajmniej
    sobie zorganizowalem praktyki w pewnej bardzo dobrej firmie :-D -
    spodziewam, sie ze to nie byloby takie dziwne gdybym napisal nazwe firmy w
    ktorej mam praktyki. O praktykach pisze, zeby nie bylo ze siedze bezczynnie.

    > Chetnie bym, zobaczyl list motywacyjny na jakies ulubione przez Ciebie
    > stanowisko ...
    nie ma sprawy - zaraz ci przesle jakis zestaw :-)
    pozdrawiam
    mariusz