PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy. › Re: CV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy.
  • Data: 2003-10-10 16:26:47
    Temat: Re: CV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy.
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo duzo, ze sie nauczylem dzieki Wam, za co w tym miejscu bardzo
    goraco
    > Wam dziekuje :-)

    jest znacznie lepiej, az sie nei spodziewałem, ze to z tego wyjdzie, ale
    musiałeś chyba dokładnie sluchac wszystkich uwag. Znajomosc jezykow
    zdyfinowales w sposob godny kandydata na przewodnika po europie, tutaj
    wystarczy prosciej zaznaczyc w jasnej skali ktorym sie poslugujesz, ktorym
    nie.
    Dla mnie stalo sie nagle niejasne, czemu facet od byle kogo doszedl do
    konkretnego zajecia , a potem stal sie praktykantem ..
    Chetnie bym, zobaczyl list motywacyjny na jakies ulubione przez Ciebie
    stanowisko ...
    Wojtek