PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV a zdjecie. › Re: CV a zdjecie.
    From: " Wojtek" <v...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV a zdjecie.
    Date: Mon, 24 Mar 2003 17:18:52 +0000 (UTC)

    leszek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > dolaczone
    > tej
    >
    > Ale dlaczego zamieszczenie zdjęcia ma być chorym zjawiskiem ? Przeciez jak
    > kandydat przyjdzie na interview to i tak jego powierzchownośc stanie się
    > publiczną tajemnicą.
    >
    > Pracodawca zatrudnia człowieka i o tym człowieku chce wiedzieć trochę
    więcej -
    > przeciez w szczególności będzie z nim spędzał 8 godzin dziennie przez 5
    dni
    > w tygodniu - niewykluczone, że więcej czasu niż z własną żoną.

> [...]
    1.Wedlug prawa polskiego, pracodawca nie ma calkowitej swobody wybierania
    sobie pracownika, pomimo ze moze z tym pracownikiem moze spedzac "wiecej
    czasu niz z wlasna zona". Odsylam Ciebie do Dodatku do Ubezpieczeń i Prawa
    Pracy 4(70) z dnia: 2002-02-10 artykul 11. Czy jest to przepis dobry czy zly
    to juz zupelnie inna dyskusja. Takie jest prawo i tak dlugo jak ono
    funkconuje pracodwacy musza tego przestrzegac.
    2. Wedlug Twojej argumentacji (uzylem juz tego argumentu wczesniej)
    pracodawca moglby zazadac probki Twojego glosu. Wszak bedzie on z Toba
    przebywal tyle czasu a sluch jest jednym z najwazniejszych zmyslow. Jak mu
    sie nie bedzie Twoj glos podobal, toz on bedzie przeciez cierpial a to jego
    firma. Chcialbys dolaczac kasete z Twoim glosem to CV? Ja nie...