PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV a zdjecie.

  • 1. Data: 2003-03-21 13:00:12
    Temat: CV a zdjecie.
    Od: "Stefan Turalski" <s...@k...chip.pl>

    Witam,

    Bedąc dziś na rozmowie kwalifikacyjnej w pewnej instytucji mialem okazję
    pooglądać cudze CV. Co mnie uderzyło to fakt iż wiele z nich było z
    załączonym zdjęciem. Czy teraz taka moda panuje,czy to już może norma ?

    --
    pozdrawiam
    stic

  • 2. Data: 2003-03-21 13:52:01
    Temat: Re: CV a zdjecie.
    Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl>

    na liściu news:3e7b0cd4$1@news.vogel.pl siedział robaczek o imieniu
    Stefan Turalski i podnosząc łepek, zabździał cichutko:

    > Czy teraz taka moda panuje,czy to już
    > może norma ?

    raczej zwyczaj

    --
    TRENER
    Turbo Redundant Electronic Networking Equipment Register

    http://trener.blog.pl

  • 3. Data: 2003-03-21 13:59:56
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 21 Mar 2003 14:00:12 +0100, "Stefan Turalski"
    <s...@k...chip.pl> zakodował:

    >załączonym zdjęciem. Czy teraz taka moda panuje,czy to już może norma ?

    Norma od zawsze. Dzięki zdjęciu przestajesz być anonimowym ciągiem
    literek i cyferek na kartce papieru. Następuje "uczłowieczenie" Twojej
    aplikacji. "Jakoś tak" inaczej wtedy czyta się ten papier i innego
    nastawiania nabiera - ale na ten temat niech się wypowiedzą
    psycholodzy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-03-21 14:03:09
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > pooglądać cudze CV. Co mnie uderzyło to fakt iż wiele z nich było z
    > załączonym zdjęciem. Czy teraz taka moda panuje,czy to już może norma ?

    "juz" ??
    ze swojej strony moge podpowiedziec ze nigdy nie zlozylem CV bez zdjecia.
    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 5. Data: 2003-03-21 14:11:18
    Od: "emka" <o...@w...pl>

    Ja swoje CV zawsze wysylam ze zdjeciem, wydaje mi sie to raczej oczywiste

    3e7b0cd4$...@n...vogel.pl...

  • 6. Data: 2003-03-21 14:41:17
    Od: "Rafał" <k...@g...ox.pl>

    Pewnego dnia, a bylo to w Fri, 21 Mar 2003 13:59:56 +0000, pewien Kaizen napisał/a:

> [...]
    > aplikacji. "Jakoś tak" inaczej wtedy czyta się ten papier i innego
    > nastawiania nabiera - ale na ten temat niech się wypowiedzą psycholodzy.

    Tylko pamiętajcie, o dużej jakości, bo w małej.... Nic nie widać...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 7. Data: 2003-03-21 14:47:25
    Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl>

    na liściu news:vg6m7v886kmv56nnomdm3ibgna94ant9ur@4ax.com siedział
    robaczek o imieniu Kaizen i podnosząc łepek, zabździał cichutko:

    > "Jakoś tak" inaczej wtedy czyta się ten papier i innego
    > nastawiania nabiera - ale na ten temat niech się wypowiedzą
    > psycholodzy.

    prosze bardzo ;-)
    z mojego doswiadczenia wynika, iż azaliż:

    1. cv ze zdjęciem wygląda bardziej profesjonalnie
    2. daje się łatwiej zapamiętać (co wśród stosu papierów
    może mieć niebagatelne znaczenie)
    3. może być niebezpieczne - często sądzi się "po wyglądzie" ;-)

    --
    trener is´dzia bob mohylew na klaczy

    http://trener.blog.pl

  • 8. Data: 2003-03-21 15:14:39
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Stefan Turalski <s...@k...chip.pl> napisał(a):

> [...]
    > pooglądać cudze CV. Co mnie uderzyło to fakt iż wiele z nich było z
    > załączonym zdjęciem. Czy teraz taka moda panuje,czy to już może norma ?

    Jest to ułatwienie dla osób przeprowadzających rekrutację. Jak ma stertę CV
    na biurku, to łatwiej mu znaleźć właściwe na podstawie zdjęcia, niż pytac się
    o nazwisko.

  • 9. Data: 2003-03-21 16:41:58
    Od: " Wojtek" <v...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > pooglądać cudze CV. Co mnie uderzyło to fakt iż wiele z nich było z
    > załączonym zdjęciem. Czy teraz taka moda panuje,czy to już może norma ?

    Czytam te wasze wypowiedzi i glos mi sie jezy na glowie. Wiekszosc z ludzi
    tutaj sie wypowiadajacych, uwaza za normalne ze zdjecie powinno byc dolaczone
    do CV. W wiekszosci zachodnich krajow jest to nie do pomyslenia! Ludzie z tej
    biedy zapominaja o ludzkiej godnosci i wszystkie wymogi pracodawcow
    (jakiekolwiek by nie byly) uwazaja za normalne. Rozumiem ze jak czlowiek ma
    noz na gardle to zrobi prawie wszystko aby prace dostac ale prosze nie
    normalizowac tego chorego zjawiska! Argument ze latwiej zapamietac zdjecie a
    nie nazwisko zupelnie mnie nie przekonuje. Jezeli pracodawca jest sumienny i
    naprawde zalezy mu na zdobyciu najlepszego pracownika, to CV bedzie
    studiowane raczej uwaznie przed rozmowa, inaczej jest to strata czasy dla oby
    stron. Z reszta po co zapamietywac nazwiska? Lepiej chyba (ze strony
    pracodawcy) zapamietac konretne umiejetnosci kandydata a kandydat i tak
    powinien sie przedstawic na poczatku rozmowy. Najlepsze to sa te zachodnie
    koncerny, ktore trabia o profesjonalizmie a potem "sugeruja" dolaczanie
    zdjec. W wielu przypadkach takie postepowanie jest NIELEGALNE w krajach z
    ktorych operuja.
    Powodzenia dla wszystkich szukajacych pracy!

  • 10. Data: 2003-03-21 19:30:14
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > biedy zapominaja o ludzkiej godnosci i wszystkie wymogi pracodawcow
    > (jakiekolwiek by nie byly) uwazaja za normalne.

    Przeczytałem twoja wypowiedź i włos mi się jezy na głowie.
    Nie wszystko co jest w zachodnich krajach jest dobre. Jeżeli uważasz, że oglądanie
    twojego wizerunku
    uderza w twoja godność to ci współczuje.
    Dopóki ludzie będą mieć oczy to dopóty będą wzrok uzywali i tez oceniali innych
    patrząc na nich.
    Ta ocena może być "niesprawiedliwa", ale pracodawca jest w wiekszości przypadków
    zmuszony cie
    oglądać i ma prawo za swoje pieniadze oglądać kogo chce.
    Jeżeli ci to przeszkadza to nie musisz u takiego pracowac albo szukaj sobie pracy
    zdalnej.

    mer