PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV a zdjecie. › Re: CV a zdjecie.
  • Data: 2003-03-24 19:09:49
    Temat: Re: CV a zdjecie.
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. Wedlug Twojej argumentacji (uzylem juz tego argumentu wczesniej)
    > pracodawca moglby zazadac probki Twojego glosu. Wszak bedzie on z Toba
    > przebywal tyle czasu a sluch jest jednym z najwazniejszych zmyslow. Jak mu
    > sie nie bedzie Twoj glos podobal, toz on bedzie przeciez cierpial a to
    jego
    > firma. Chcialbys dolaczac kasete z Twoim glosem to CV? Ja nie...

    jesli sie pojawi takie ogloszenie w ktorym bedzie zadanie kasety z probka
    glosu to poprostu nie wysylaj na nie odpowiedzi.
    swoja droga ja takie ogloszenie widzialem i sie nie dziwie - w GW zespol
    muzyczny szukal wokalistki (oczywiscie CV nie wyslalem ;-) ).
    nie sa to jednak wylacznie az tak specyficzne ogloszenia. w firmie, w ktorej
    pracowalem zatrudnialismy telemarketerow. nie pisalismy w ogloszeniu zeby
    przysylali kasety ale jak ktos mial glos dyskwalifikujacy go w telefonicznej
    rozmowie z klientaem to na prace nie mial szans. jak latwo sobie wyobrazic
    sa pewne kryteria, ktore dyskwalifikuja niektorych ludzi w wyscigu o
    okreslone stanowiska pracy. wyglad zewnetrzny jest tak samo wazny jak to czy
    czlowiek potrafi mowic.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy