PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV a zdjecie. › Re: CV a zdjecie.
  • Data: 2003-03-24 16:18:45
    Temat: Re: CV a zdjecie.
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek <v...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Stefan Turalski <s...@k...chip.pl> napisał(a):
    > Czytam te wasze wypowiedzi i glos mi sie jezy na glowie. Wiekszosc z ludzi
    > tutaj sie wypowiadajacych, uwaza za normalne ze zdjecie powinno byc
    dolaczone
    > do CV. W wiekszosci zachodnich krajow jest to nie do pomyslenia! Ludzie z
    tej
    > biedy zapominaja o ludzkiej godnosci i wszystkie wymogi pracodawcow
    > (jakiekolwiek by nie byly) uwazaja za normalne. Rozumiem ze jak czlowiek ma
    > noz na gardle to zrobi prawie wszystko aby prace dostac ale prosze nie
> [...]

    Ale dlaczego zamieszczenie zdjęcia ma być chorym zjawiskiem ? Przeciez jak
    kandydat przyjdzie na interview to i tak jego powierzchownośc stanie się
    publiczną tajemnicą.

    Pracodawca zatrudnia człowieka i o tym człowieku chce wiedzieć trochę więcej -
    przeciez w szczególności będzie z nim spędzał 8 godzin dziennie przez 5 dni
    w tygodniu - niewykluczone, że więcej czasu niż z własną żoną.

    Według twojej argumentacji kandydat do pracy to nie człowiek tylko maszyna,
    gdzie jedyne co się liczy, to parametry techniczne.