PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV a zdjecie. › Re: CV a zdjecie.
  • From: "Stefan Turalski" <s...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV a zdjecie.
    Date: Sun, 23 Mar 2003 01:45:50 +0100

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3c81.00000028.3e7c15aa@newsgate.onet.pl...
> [...]
    [ zdjecie przy kominku]
    > autoamtycznie twoje cv ze zdjeciem idzie do kosza, zgadzam sie z moim
    > przedmowca Wojtkiem w 100%, wyslanie swojego zdjecia jesli nie prosza to
    twoje
    > ryzyko, sam musisz podjac decyzje, ja jedynie moge ci powiedziec, ze
    grzebiesz
    > swoje szanse zywcem, o ile aplikujesz do powaznych firm, to tyle,
    powodzenia,
    > odezwij sie, jak postapiles i jakie ci przynioslo rezultaty, juz dzisiaj
    > umieram z ciekawosci

    Hej,
    .. a więc analizując tych kilka wypowiedzi w kilku wątkach, dochodzę do
    wniosku iż jeśli stanowisko / ofera pracy / osoba zatrudniającego może
    zwrócić uwagę na zdjęcie to należy je ząłaczyć. Ergo, handlowiec, manager
    itd powinni je mieć (inaczej, mieć wersję CV z wklejonym zdjęciem). Z
    drugiej jednak strony aplikan musi pamietać o tym że nie zawsze zdjęcie to
    będzie pożądane. Wszak i nasza aparycja nie zawsze jest najlepsza, jak i dla
    firmy często rzeczywiście ważnejsze jest co kto umie niż jak wygląda (czym
    się zawsze kierowałem, np. nie składająć aplikacji do firm w których nie
    miałem szans, co jak wiem robi wielu a na rozmowie 'może jakoś się uda'
    :( ).
    Jeśli mam być szczery, zdjęcie w CV wygląda mi teraz tak jak w wczesnych
    latach polskiego biznesu garnitur + białe skarpetki. Czyli, czysto, ładnie,
    w zgodzie z modą i zwyczajem, do tego wszyscy tak robią... ale, tak się po
    prostu nie robi ;-) Może za kilka lat miast CV pracodawca przejży profil z
    z któregoś z portali trydniących się pośrednictwem pracą i wówczas
    tradycyjna forma CV zmieni się. Na dziś dzień, ja osobiście, zrobiłem wersję
    ze zdjęciem, ale ślę wciąż tą bez ;-)
    A na rozmowy i tak chodzę już właściwie z przyzwyczajenia ;-))

    --
    pozdrawiam
    stic