PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV a zdjecie. › Re: CV a zdjecie.
  • From: "Stefan Turalski" <s...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV a zdjecie.
    Date: Sun, 23 Mar 2003 01:35:35 +0100

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7173.00000d14.3e7b6c70@newsgate.onet.pl...

    > Właściwie to jakim prawem oglądałeś cudze CV? Jakim prawem firma Cie do
    nich
    > dopusciła? To już jest nielegalne wykorzystanie danych osobowych
    kandydatów,
    > gdyz nie nalezy do procesu rekrutacji. Firma, do której wysyłam swoje dane
    > powinna zabezpieczyć moje dane przed osobami trzecimi, a Ty własnie taką
    osobą
    > byłeś - bowiem nie jestes zatrudniony w tej firmie (choć może bedziesz
    jeśli
    > dobrze Ci poszła rozmowa).

    Nie unoś się zbytnio prosze, nie czytałem cudzych CV, nie miałem w ręku, nie
    mogłem ich nawet mieć (pomijając już fakt że nigdy bym czegoś takiego nie
    zrobił). Po prostu szukając wśród stosu nadesłanych zgłosze mego CV, osoba
    prowadząca rozmowę przewracając karty niechcący dała mi krótką lekcję:
    - CV powiino byc ze zdjęciem, jeśli ma to korzystny wpływ (tu dziękuję
    grupowiczom)
    - jaki jest standardowy układ (szata graficzna, tytułów poszczególnych
    części nawet z fotokomórką bym zapewne nie przeczytął)
    - i że niektórzy pracodawcy wcale nie muszą chować w szafie pancernej
    nadesłanych dokumentów.

    ot tyle,

    --
    pozdrawiam