PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV a inwestowanie na gieldzie

  • 1. Data: 2005-06-04 20:41:24
    Temat: CV a inwestowanie na gieldzie
    Od: "r-a-d" <s...@d...com>

    Czy w CV (wersja eng) umiescilibyscie informacje o tym, ze inwestujecie na
    gieldzie od kilku lat wraz z opisem posiadanych umiejetnosci (czyli TA,
    metastock, serwisy informacyjne itp). Chodzi mi przede wszystkim o CV do
    zalatwienia praktyk w USA.

    Jesli tak to w jakiej sekcji? :) (przychodzi mi na mysl tylko work
    experience)

    z gory dzieki
    rad

  • 2. Data: 2005-06-05 07:50:25
    Temat: Re: CV a inwestowanie na gieldzie
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "r-a-d" <s...@d...com> napisał w wiadomości

    > metastock, serwisy informacyjne itp). Chodzi mi przede wszystkim o CV do
    > zalatwienia praktyk w USA.

    A ta praktyka bedzie w jakimś biurze maklerskim?

    vertret

  • 3. Data: 2005-06-05 08:11:30
    Od: "r-a-d" <s...@d...com>

    "vertret" <

    > A ta praktyka bedzie w jakimś biurze maklerskim?

    Taki jest plan, ale rownie dobrze moze byc np. w banku lub jakiejkolwiek
    innej instytucji finansowej. Chodzi po prostu o to zeby moje CV chociaz ciut
    rzucalo sie w oczy ;-)

  • 4. Data: 2005-06-05 09:20:01
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: r-a-d [Sat, 4 Jun 2005 22:41:24 +0200]:

    > Czy w CV (wersja eng) umiescilibyscie informacje o tym,
    > ze inwestujecie na gieldzie od kilku lat wraz z opisem
    > posiadanych umiejetnosci (czyli TA, metastock, serwisy
    > informacyjne itp).

    Powiem krotko: zamieszczenie tego uzaleznilabym od wynikow
    tegoz inwestowania... ;) Bo tego, ze o nie spytaja, mozesz
    byc absolutnie i calkowicie pewien :)

    Kira

  • 5. Data: 2005-06-05 10:56:11
    Od: "r-a-d" <s...@d...com>

    "Kira"

    > Powiem krotko: zamieszczenie tego uzaleznilabym od wynikow
    > tegoz inwestowania... ;) Bo tego, ze o nie spytaja, mozesz
    > byc absolutnie i calkowicie pewien :)

    Rewelacyjne to one nie sa (bo gdyby byly to nie szukalbym pracy/praktyk),
    ale na plusie, niestety nieznacznie powyzej RFR (stopa wolna od ryzyka)

  • 6. Data: 2005-06-05 11:59:33
    Od: Biod <c...@o...pl>

    On Sat, 04 Jun 2005 22:41:24 +0200, r-a-d <s...@d...com> wrote:

> [...]
    > zalatwienia praktyk w USA.
    >
    > Jesli tak to w jakiej sekcji? :) (przychodzi mi na mysl tylko work

    Hej,

    W moim CV zawierałem krótkie info o grze na FOREXie, zwykle w dziale
    zainteresowania. Jeśli aplikuje się na stanowisko analityka, to informacja
    o umiejętności wykonywania analizy technicznej jest bardzo przydatna dla
    pracodawcy. W innych przypadkach też może się przydać. Do tej pory na
    żadnej rozmowie nikt mnie nie pytał o FOREX:)

    Pozdrawiam,
    Biod

  • 7. Data: 2005-06-05 12:48:12
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: r-a-d [Sun, 5 Jun 2005 12:56:11 +0200]:

    > Rewelacyjne to one nie sa (bo gdyby byly to nie szukalbym
    > pracy/praktyk),

    Fakt ;)

    > ale na plusie, niestety nieznacznie powyzej RFR

    No to IMO mozna wpisac, moze byc bez szczegolow -- najwyzej
    sobie pogadasz na zywo i tyle.

    Kira

  • 8. Data: 2005-06-05 15:05:31
    Od: Agnieszka Ż <a...@w...pl>

    r-a-d wrote:
> [...]
    > zalatwienia praktyk w USA.
    >
    > Jesli tak to w jakiej sekcji? :) (przychodzi mi na mysl tylko work

    Moim skromnym zdaniem tak.:)

    Panie r-a-d czy można liczyć na kilka wskazówek jak rozpocząć przygodę z
    GPW? Jakieś linki lub literatura, która przybliży mnie do sztuki
    inwestowania na giełdzie?

    Pozdrawiam i dziękuję

    AggusiA

  • 9. Data: 2005-06-05 15:35:07
    Od: "kbk" <rmm(malpiak)pocztakropkaonetkropkapl>

    > Panie r-a-d czy można liczyć na kilka wskazówek jak rozpocząć przygodę z
    > GPW? Jakieś linki lub literatura, która przybliży mnie do sztuki
    > inwestowania na giełdzie?

    Może niepytany, ale się wtrącę. :-)

    Ostatnie czytałem, że statystycznie rzecz biorąc każdy inwestor indywidualny
    w dłuższym okresie, np. rok, jest pod kreską inwestując na GPW.

    Polecam wziąć to pod rozwagę i życzę udanych inwestycji.

  • 10. Data: 2005-06-05 17:34:47
    Od: "r-a-d" <s...@d...com>

    "kbk"

    > Może niepytany, ale się wtrącę. :-)
    >
    > Ostatnie czytałem, że statystycznie rzecz biorąc każdy inwestor
    indywidualny
    > w dłuższym okresie, np. rok, jest pod kreską inwestując na GPW.

    zgadza sie. Ja w pierwszym roku inwestowania stracilem niespelnia 50%
    nakladow. Na szczescie nie byl to moj caly kapital, wiec dolozylem troche no
    i po pewnym czasie udalo mi sie wyjsc na plus. Tak jest do dzis, choc nie
    ukrywam ze wahania bywaja olbrzymie, szczegolnie podczas gry na kontraktach
    i walutach....