PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV a inwestowanie na gieldzie

  • 11. Data: 2005-06-05 17:37:45
    Temat: Re: CV a inwestowanie na gieldzie
    Od: "r-a-d" <s...@d...com>

    "Agnieszka Ż"
    > Panie r-a-d czy można liczyć na kilka wskazówek jak rozpocząć przygodę z
    > GPW? Jakieś linki lub literatura, która przybliży mnie do sztuki
    > inwestowania na giełdzie?
    >
    > Pozdrawiam i dziękuję

    Droga Agnieszko, jesli jestes poczatkujaca a chcialabys jak najwiecej jak
    najmniejszym nakladem pracy sie dowiedziec o inwestowaniu i poznac sporo
    praktycznych zagadnien, polecam najlepsza stronke w necie o gieldzie ->
    http://bossa.pl/edukacja/

    Satysfakcja gwarantowana - sam moja przygode GPW zaczynalem od tamtego
    miejsca :)

    pozdrawiam,
    Radek