PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia wg. przepisów PP ?

  • 1. Data: 2005-06-04 19:45:20
    Temat: okres wypowiedzenia wg. przepisów PP ?
    Od: "derek" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Temat pewnie wałkowany na grupie wielokrotnie, więc wybaczcie proszę jeśli
    to kogoś urazi.
    Okres wypowiedzenia w umowie o pracę jaką zawarłem z moim obecnym pracodawcą
    w dniu 19.12.2004 ustalony został zgodnie z przepisami Prawa Pracy. Umowa
    zawarta jest na czas nieokreślony, jednak wcześniej miałem dwie umowy na
    czas określony. Pracuję zatem od 21.06.2004 - za kilka dni minie rok.
    I tu moje pytanie:
    Jaki okres wypowiedzenia mnie obowiązuje?

    pozdr.

  • 2. Data: 2005-06-05 07:09:42
    Temat: Re: okres wypowiedzenia wg. przepisów PP ?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 4 Jun 2005 21:45:20 +0200, "derek"
    <d...@p...onet.pl> zakodował:

    >Jaki okres wypowiedzenia mnie obowiązuje?

    Miesiąc liczony do końca następnego miesiąca (czyli niezależnie od
    tego, czy wypowiedzenie złożysz jutro, czy 30 czerwca pracujesz do
    końca lipca).

    Liczy się sumaryczny staż na umowy o pracy i od pół roku do 3 lat
    stażu masz miesięczne wypowiedzenie

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-06-05 15:07:15
    Od: "derek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > końca lipca).
    >
    > Liczy się sumaryczny staż na umowy o pracy i od pół roku do 3 lat

    dzięki - dokładnie o to mi chodziło.