PracaGrupypl.praca.dyskusje › CCNA/MCP - perspektywy pracy

  • 1. Data: 2002-04-10 10:15:35
    Temat: CCNA/MCP - perspektywy pracy
    Od: "p_s" <p...@p...gazeta.pl>

    Witam,
    chcialbym zapytac na ile moze liczyc czlek w Wa-wie posiadajacy w/w cert. i
    posiadajacy 2-letnie doswiadczenie w proj. sieci? Bo tak se dumam i dumam,
    studia sie koncza za 2 miesiace i nie wiem co robic, moze spadac gdzies do
    GB? Maja sporo ogloszen dla CCNA itp.
    I jeszcze takie pytanko - jak sie maja moje kwalif. do helpdesku, 1 czy 2
    level?

    pozdrowienia
    p_s

  • 2. Data: 2002-04-10 12:03:06
    Temat: Re: CCNA/MCP - perspektywy pracy
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "p_s" <p...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > studia sie koncza za 2 miesiace i nie wiem co robic, moze spadac gdzies do

    No to jak mozesz, to spadaj do normalnego kraju. A paier szanse w Wawie
    zwieksza, ale zalezy na kogo trafisz.

    2

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Dajcie mi karabin, bede na nim gral

  • 3. Data: 2002-04-19 16:20:22
    Od: Mariusz Drozdziel <n...@t...net>

    clockworkoi <c...@p...onet.pl> wrote:

    > 2

    Co to jest 'level helpdesku' ?

    Pozdrawiam.
    --
    Mariusz.

    == Mariusz Drozdziel <n...@t...net> == 2:482/5...@f...org ==
    == NOVA1-RIPE == GPG: 7CE2776F99C2C8F4613F E858D7DD1DA39F779A94 ==

  • 4. Data: 2002-04-20 14:03:05
    Od: "Greg Misiorek" <g...@w...att.net>

    Helpdesk to zargonowa nazwa na wspieranie uzytkownika.

    Poziom pierwszy to odpowiadanie na problemy osob, ktore zupelnie sie nie
    znaja na danej aplikacji.

    Poziom drugi ma doczynienie z bardziej dlugoterminowymi problemami aplikacji
    i moze wnosic wymagania zmiany funkcji.

    Na poziomie trzecim, lub nawet czwartym opracowuje sie strategie aplikacji,
    jej architekture, czesto nie majac do czynienia z codziennym uzytkowaniem.

    Poziomy sa tylko umowne i przecinaja sie w zaleznosci od firmy, aplikacji,
    itp.

    Grzegorz, MCSD

    .

  • 5. Data: 2002-04-22 11:24:46
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Drozdziel" <n...@t...net> napisał w wiadomości
    .

    > Co to jest 'level helpdesku' ?
    To zalezy od firmy. Normalnie help desk jest pierwsza linia wsparcia
    uzytkownika koncowego (ladna nazwa:) co oznacza, ze pani Zosia dzwoni, bo
    sie zepsulo (co moze oznaczac doslownie wszystko) Nasza linia wparcia mknie
    i sprawdza co nie dziala. Ano nie ma sieci, wiec sprawdza czemu. Ano port
    sie zblokowal. Dzwoni wiec do drugiej linii wsparcia (czyli admina, wanowca
    czy kogo tam) ktory port odblokuje. W wiekszych firmach (typu np IBM) jest
    troche inaczej. Tam pierwsza linia wsparcia jest tzw welcome desk. Czyli
    dajmy na to panienka, ktorej mowisz ze ci cos tam padlo, a ona ma cie
    przekierowac do drugiej linii (w tym wypadku help desk). Administratorzy
    beda wiec trzecia linia wsparcia w tym wypadku.
    pozdr
    /p

  • 6. Data: 2002-04-22 22:56:34
    Od: Mariusz Drozdziel <n...@t...net>

    Greg Misiorek <g...@w...att.net> wrote:

    > Helpdesk to zargonowa nazwa na wspieranie uzytkownika.

    Wiem co to jest helpdesk. :)

    > Poziomy sa tylko umowne i przecinaja sie w zaleznosci od firmy, aplikacji,
    > itp.

    Dzięki.

    Pozdrawiam.