PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bylo: Tak sie zalatwia prace- jest: Zalamka

  • 11. Data: 2003-01-22 11:03:05
    Temat: Re: Bylo: Tak sie zalatwia prace- jest: Zalamka
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

    > jak prowadzilem firme wolalem ludzi z polecenia
    > kogos, bo bylem ich pewny. Jak nawalily to cialem premie tego co ta
    > osobe zarekomendowal.

    Hahaha, wybacz ale to co piszesz, imvho, jest chore.
    svobo

  • 12. Data: 2003-01-23 06:17:46
    Od: Leszek Wilczek <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik svobo napisał:

    > Hahaha, wybacz ale to co piszesz, imvho, jest chore.

    To bylo wprowadzone po to, aby osoby rekomendujace nie wpychaly ludzi mi
    do firmy totalnie nieodpowiedzialnych...

  • 13. Data: 2003-01-23 11:07:20
    Od: mnemonik <S...@K...PL>

    On Thu, 23 Jan 2003 07:17:46 +0100, Leszek Wilczek
    <w...@w...edu.pl> wrote:

    >To bylo wprowadzone po to, aby osoby rekomendujace nie wpychaly ludzi mi
    >do firmy totalnie nieodpowiedzialnych...

    Chore, nie chore, ale taka jest rzeczywistość.
    Ja prowadząc firmę, dostałem propozycję nie do odrzucenia od mojego
    głównego klienta. Albo zatrudnię jego synka, albo on zmieni dostawcę.
    Klient był dla mnie strategiczny, przekalkulowałem i zatrudniłem.
    Fakt, że nie na stanowisko kierownicze, ale potrafię sobie wyobrazić
    sytuację, kiedy trzeba zrobić fikacyjne stanowisko dyrektora ds.
    piredół, aby firma mogła dalej funkcjonować. Nie twierdzę, że tak
    powinno być, i że jest to normalne. Ale przedsiębiorcy tylko
    dostosowują swoje działania do sytuacji na rynku i w kraju.
    Mogę sobie tylko wyobrazić, co się dzieje w dużych firmach,
    realizujących kontrakty rządowe ;-)
    --
    .==.
    : ' _

  • 14. Data: 2003-01-24 00:59:15
    Od: wer <w...@w...pl>

    mnemonik wrote:

> [...]
    > dostosowują swoje działania do sytuacji na rynku i w kraju.
    > Mogę sobie tylko wyobrazić, co się dzieje w dużych firmach,

    Zobacz IBM POlska, po kazdych wyborach nowy zarzad :)

    wer

  • 15. Data: 2003-01-24 10:15:20
    Od: "CLARIS" <c...@w...pl>

    Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jak juz zupelnie ktos chce sie dobic, moge sie dowiedziec ile
    > laska bedzie dostawac w okresie probnym ;))
    > VomitroN

    Moja ciekawosc nie daje mi spokoju - ILE???

    --
    CLARIS /ona/
    c...@w...pl

  • 16. Data: 2003-01-25 08:52:01
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "CLARIS" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał w
    wiadomości

    > Moja ciekawosc nie daje mi spokoju - ILE???

    Cierpliwosci.
    Bede wiedzial: wtorek, sroda
    Moja tez mi nie daje ;))
    VomitroN