PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prośba o informację

  • 1. Data: 2003-01-20 21:08:54
    Temat: Prośba o informację
    Od: "Dante" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Potrzebuję pomocy w sprawie informacji o rejestracji/ zakładaniu 1-osobowej
    firmy w krajach UE, a dokładnie w Niemczech.
    Jakie warunki trzeba spełniać, gdzie sie rejestrować, jakie papiery
    przedkładać i jakie tow. temu formalności?
    Rozumiem, że większość z nas jest mocno zapracowana więc w zupełności
    zadowoli mnie link źródła, w którym powyższe informacje znajdę.
    Będę naprawdę wdzięczny za pomoc. Z góry dziekuję. Pozdrawiam.

    Dante

  • 2. Data: 2003-01-21 01:29:47
    Temat: Re: Prośba o informację
    Od: "dS" <d...@p...onet.pl>

    www.google.com

  • 3. Data: 2003-01-21 07:31:27
    Od: "Dante" <d...@p...onet.pl>

    > www.google.com

    taaaa.... dzieki za pomoc......... po prostu o to mi chodziło....
    SZUKAŁEM!!!!

  • 4. Data: 2003-01-21 08:11:58
    Temat: Odp: Prośba o informację
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Dante <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0hohe$q79$...@n...onet.pl...

> [...]
    > Jakie warunki trzeba spełniać, gdzie sie rejestrować, jakie papiery
    > przedkładać i jakie tow. temu formalności?

    To nie jest dokładna odpowiedź, ale może będzie pomocna.

    Jezeli wyjeżdzasz do niemec często - najlepiej skontaktuj się lokalną IHK
    (Izba Przemysłowo Handlowa), które w niemczech mają ustatwowe uprawnienia do
    rejestrowania działalności gosp. i zajmują się pomocą przedsiębiorcom.
    Jezeli chcesz pomocy ze strony polskiej - skontaktuj się z Wydziałem
    Ekonomiczno Handlowym Ambasady RP (mają przedstawicielstwa nie tylko w
    Berlinie) - ich zadaniem jest również pomoc w takich przypadkach.

    Rafał