PracaGrupypl.praca.dyskusjeByć szefem swojego kolegi... › Re: Być szefem swojego kolegi...
    From: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Być szefem swojego kolegi...
    Date: Sun, 27 Apr 2008 21:16:00 +0000 (UTC)

    Uzytkownik "Robertos" <a...@x...pl> raczyl wyrazic swoja opinie
    w news:fv2pgf$ml3$1@atlantis.news.neostrada.pl:

    > niedawno zleciłem mu pewne proste czynności, następnego dnia pytam
    > jak tam efekty pracy a on na to "nie było czasu", chociaż ten jeden
    > telefon o który go prosiłem nie zająłby mu więcej, niż 5-10 minut.
    > Mam wrażenie, że sam sobie ustawia plany, a moje terminy go mało
    > interesują. NIe jest to regułą, ale np. 3 dni w tygodniu potrafią
    > takie być.

    Wydaje mi sie, ze powinienes jasno ustalic granice. Pewnie ucierpi na tym
    Wasze kolezenstwo, lecz w pracy trzeba odlozyc je na bok.

    Ja po ktorejs takiej odmowie wzialbym go na rozmowe w cztery oczy i
    postaral uzyskac od niego informacje, dlaczego tak poczynil i nie wykonal
    zadania. Sproboj pogdac z nim calkiem szczerze i otwarcie.
    Jesli to nie pomoze, przekaz mu, ze nie wykonal polecenia sluzbowego, co
    jest naruszeniem jego pracowniczych obowiazkow (reguluje to KP). Jesli
    zrobi tak kolejny raz skonczy sie upomnieniem, za nastepnym razem moze byc
    jeszcze gorzej.

    > Czy ktoś był w podobnej sytuacji? Jak się powinien zachować idealny
    > kierownik?

    P.S. Istnieje idealny kierownik? Chyba nie da sie wszystkim dogodzic.

    --
    pozdr. VanVonVen