eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeByć szefem swojego kolegi... › Re: Być szefem swojego kolegi...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Być szefem swojego kolegi...
    Date: Sun, 27 Apr 2008 21:07:10 +0000 (UTC)
    Organization: Your Company
    Lines: 30
    Message-ID: <X...@1...219.28.145>
    References: <fv2k48$p5n$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello083144075147.chello.pl
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1209330430 29594 83.144.75.147 (27 Apr 2008 21:07:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Apr 2008 21:07:10 +0000 (UTC)
    X-Antivirus: avast! (VPS 080427-1, 2008-04-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Xnews/5.04.25
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:220368
    [ ukryj nagłówki ]

    Uzytkownik "Robertos" <a...@x...pl> raczyl wyrazic swoja opinie
    w news:fv2k48$p5n$1@nemesis.news.neostrada.pl:

    > A niekiedy słyszę albo "no ok, ale jeszcze tego
    > _czegoś_tam_ nie skończyłem" - i ta mina. NIe lubię, gdy ktoś ma minę
    > taką, jakbym skazywał
    > go na męki, taką ignorancką, bezczelną, brak odpowiedzi, przytaknięcia
    > głową itd. a on właśnie tak się zachowuje i ciężko mi z nim
    > dyskutować, bo mam świadmość, że w niektórych dziedzinach jest
    > bardziej łebski niż ja.

    Czesto trudno jest zakceptowac innym fakt, ze to nie oni zostali
    awansowali. Niestety tak to w zyciu bywa.
    Pamietaj, aby nie brac wszystkiego tak do siebie, emocjonalnie, poniewaz
    niczego dobrego to nie wrozy.

    Zadaniem kierownika jest zarzadzanie rowniez osobami, ktore sa w pewnych
    dziedzinach lepsze od niego. Badz cierpliwy i wyrozumialy. Wedlug mnie ta
    mina moze nic nie oznaczac, w koncu, tak jak piszesz zadania sa wykonywane.

    Daj sobie i jemu chwile czasu na zaakceptowanie sytuacji.
    Z drugiej strony buduj autorytet, badz wyrozumialy, precyzyjnie okreslaj
    wlasne wymagania (w miare mozliwosci okreslaj terminy oraz podawaj je na
    pismie) i rozliczaj z nich pracownikow.
    Staraj sie rowniez sluchac pracownikow, uzyskiwac i dawac informacje
    zwrotna.

    --
    pozdr. VanVonVen

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1