PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    From: "konopia" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    Date: Wed, 29 May 2002 19:39:15 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@pj145.czestochowa.sdi.tpnet.pl

    > Podziwiam składnię.

    Zwroc uwage na fakt, ze y na klawiaturze umiejscowiony jest zaraz
    obok u :)

    > A ja oceniam. Wolno mi, jeśli uznam, że treść postu daje mi podstawę do
    > takiej oceny.

    I wlasnie dlatego nie uwazam, ze estes godnym merytorycznej dyskusji
    partnerem

    > To na końcu zdania to jest znak zapytania.

    Dzieki ze mi napisales bo bym na ten fakt nigdy nie wpadl

    > Tak, tak uważam. Dlatego że studia to nie tylko nauka. Studia to też życie
    > studenckie, "ukulturalnianie się", dyskusje w akademiku. To rozwija. (...)
    > Nauka w weekendy, a potem praca to nie studia, lecz co najwyżej
    > wyższa szkoła zawodowa.

    Tutaj - nie wiem czy zwrociles na to uwage - wyraziles opinie na temat
    kilku osob wypowiadajacych sie podczas tej dyskusji, tak popierajacych
    ten rodzaj studiowania :)

    > Pcim Dolny to symboliczne określenie zadupia. Tobie wszelkie kody
    kulturowe
    > są obce?

    Tak wyobraz sobie ze tak. U nas zadupiem jest Koziawolka Gorna. Po za tym
    Ty zapewne wychodzisz na dwor a niektorzy na pole. Pyry, kartofle i
    ziemniaki
    to tez okreslania jednej jadalnej bulwy.

    > No i Ci nie wyszło.

    "czytaj posty zamiast ogladac" - napisalem nastepnym razem

    > No zobacz, nie przedstawiłeś właściwie ani jednego argumentu poza hasłami
    > tego samego repertuaru co "Balcerowicz musi odejść" i "wszyscy bogaci to
    > złodzieje", ale odnosisz wrażenia...

    I vice verso. Nie uslyszalem z Twoich ust zadnych nowych argumentow
    co wszystkie inne wypowiadane przez Lige Republikanska

    > No i co z tego? Przez to, że Ty jesteś altruistą, wcale Twoje argumenty
    nie
    > nabierają sensu.

    No coz ale sa rowniez dobre strony bycia altruista, natomiast dobrych stron
    egoisty niestety nie ma :)

    >(...) Największe wrażenie zrobił na mnie, kiedy po wypowiedzi
    > papieża zadeklarował się jako przeciwnik kary śmierci (choć wcześniej był
    > jej zwolennikiem). Zmianę poglądów uzasadnił tym, że jest katolikiem, a
    > katolik ma obowiązek słuchać papieża. W czasach, gdy papież jest dla
    > katolików autorytetem, tylko nikt go nie słucha, to naprawdę przed
    > Niesiołowskim czapka w dół.

    Tak sobie to tlumacz chloptys. On po prostu chcial byc proeuropejski, a ze
    wymaga przeciwstawienia sie kaze smierci. No coz kazdy powod jest dobry,
    a i wymowka sie znajdzie.

    Tym razem pozdrawiam bo juz powoli mnie to bawic zaczyna :)
    Do odpowiedzi :)