PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błędy w aplikacjach.

  • 161. Data: 2008-01-21 21:15:29
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 21:11:07 +0000 (UTC), Miros/law L. Baran napisal(a):

    > Za radę dziękuję serdecznie, młody człowieku z odpowiednim
    > doświadczeniem. :-)

    Niezmierni mi miło że byłem pomocny.

    --
    *| __ _ ___ __ |*
    *| / / / ___/ __/ Łukasz Jagiełło - lukasz<at>jagiello<dot>org |*

  • 162. Data: 2008-01-21 21:57:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-21, Piotrek <...@...ru> wrote:

    [...]

    > sadzac po tonie twoich wypowiedzi wielu rzeczy jeszcze nie wiesz.
    > albo dyskutujesz na powaznie i konkretnie albo bawisz sie w blazenade jak
    > dotychczas.

    No wybacz. Pewne teorie są po prostu zabawne i nie da się ich
    potraktować serio.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 163. Data: 2008-01-21 22:18:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fn29b4$135f$2@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
    pisze:

    > Szanujesz siebie bardziej, niż swojego przyszłego/ewentualnego pracodawcę.
    > To bardzo dobry czynnik filtrowania niepożądanych kandydatów.
    Nonsens, filtr na co?
    Jakich kandydatów może tym filtrem odsiewać pracodawczyna już "odfiltrowany"
    przez najlepszych na dzień dobry?

    --
    Jotte

  • 164. Data: 2008-01-21 22:29:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnfp9nhd.the.baran@wrath.hell.pl Miros/law L. Baran
    <b...@h...pl> pisze:

    > No to bądźmy poważni: jeśli zadzwoni do ciebie rekruter pracujący dla
    > firmy X, notowanej na giełdzie, etc., przedstawi Ci dobrą ofertę itp.,
    > a na koniec poprosi o to, żebyś przesłał mu CV w formacie Worda, to co
    > zrobisz?
    A jest realna szansa, że firma X notowana na giełdzie, etc. zatrudni
    rekrutera-durnia?
    Jeśli tak, to pomysłów można mieć wiele.
    Tyle, że to wszystko i tak czcze dywagacje. Format pdf wiadomo po co powstał
    i w tym celu należy go stosować, bo sie sprawdza.
    Z drugiej strony "zawyczajowo" zagnieździł się w realiach doc. I jest tak
    jak pisze Bylejaki - stał się "standardem" prawem kaduka.
    Kiedy wejdziesz między wrony...
    Można też wysłać rekruterowi-durniowi wysokorozdzielczego tiffa, albo
    jeszcze lepiej psd z tym tiffem.
    A może jak pan bóg przykazał - czysty txt i niech sobie robi co chce?

    --
    Jotte

  • 165. Data: 2008-01-21 22:31:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 21 Jan 2008 09:38:00 +0100, "Piotrek" <...@...ru> wrote:

    >jesli bylo zaznaczone ze oczekujecie CV w innym formacie to jest to
    >zrozumiale.
    >jesli nie, to conajmniej dziwne:)

    Nie,niebyło zaznaczone w jakim formacie. I to był pierwszy test na
    inteligencję. Kto zapytał, ten nie zbładził. Kto wysłał w formacjie
    otwartym, również.
    Jak ktoś załozył, że 'wszyscy maja worda' to sie przeliczył.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 166. Data: 2008-01-21 22:38:09
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 18:00:20 +0100, Any User napisał(a):

> [...]
    > nie wiedziałem. Więc przypuszczam, że tym bardziej nie będzie wiedziała
    > o tym przykładowa sekretarka.
    >
    > Word umożliwia natomiast edycję przysłanego CV od wielu, wielu lat - i o
    > tym przeciętna sekretarka doskonale wie, to obsługę Worda miała na
    > kursie dla sekretarek, w szkole średniej i/lub wyższej itd. Taka jest
    > właśnie przewaga produktu Microsoftu (nawet płatnego - klienci przecież
    > zapłacą!) nad dowolnym produktem konkurencji. Worda po prostu każdy zna
    > - nawet jeśli osobiście nie używa, to na 100% się kiedyś zetknął i wie,

    badzmy powazni
    z jednej strony sektetarka jest na tyle madra zeby obsluzyc relatywnie do
    AR skomplikowany program jakim jest Word, wstawi tu komentarz zapisze i
    przesle dalej (chyba ze ja na kursie nauczyli pisac makra w VB i dopisze
    skrypcik co CV przesle wprost do bazy SQL ;). Z drugiej strony nie jest w
    stanie obsluzyc darmowego, prostego jak cep programu jakim jest AR.
    Niezbyt to logiczne

  • 167. Data: 2008-01-22 06:35:18
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 14:29:58 +0000 (UTC), Miros/law L. Baran napisał(a):
    > Większość rekruterów prosi o pliki w formacie .doc (ci pracujący dla
    > Google'a też).

    Hm, tak z ciekawości - konkretnie Ciebie prosili o .doc, czy
    to taki konfabulujący przykład ? :-)

    Pozdr.
    Waldek

  • 168. Data: 2008-01-22 07:45:48
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Office stał się zbędny przy darmowej alternatywie dorównującej mu
    > funkcjonalnością. Dokumenty można pisać w darmowym edytorze i wysyłać w
    > pdf. Każdy to przeczyta. Do robienia analiz i wykresów Excela nie używa
    > się od lat. Są specjalizowane moduły analityczne i systemy raportowania
    > wpinane bezpośrednio w bazę danych tak że operator podaje tylko wymagane
    > parametry (np zakres dat) i dostaje on-line bieżącą informację bez
    > potrzeby przenoszenia i obrabiania czegokolwiek. Nie sądź, że skoro Twoja
    > firma stanęła w rozwoju informatycznym to inne też tak mają.

    a ja znowu sie nie zgodze, mam przyklad kilku sporych korporacji
    miedzynarodowych i w kazdej widze ze korzystaja z Offica:)
    spora czesc to dzialka ksiegowo finansowa w ktorej Excel jest mocno
    wykorzystywany, nie wiem dokladnie do czego bo to nie moja dzialka ale taki
    jest fakt.
    pracownikow wysylaja na szkolenia z Excela bo bez znajomosci zaawansowanych
    funkcji tego programu sa jak bez reki.

    i sa to firmy ktore przyszly do nas z zachodu i stamtad tez ciagna standarty
    IT na nasze lokalne podworko i wierz mi ze nie widze zeby ktokolwiek sie tam
    probowal odwracac od Offica:)
    dla znajomego z jednej firmy najwazniejszy jest np SAP i Excel:) dwa jego
    glowne narzedzia pracy.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 169. Data: 2008-01-22 07:48:08
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > firmy X, notowanej na giełdzie, etc., przedstawi Ci dobrą ofertę itp.,
    > a na koniec poprosi o to, żebyś przesłał mu CV w formacie Worda, to co

    oczywiscie ze wysle w formacie Worda:)
    jesli jakas firma zaznacza ze zyczy sobie CV w takim a nie innym formacje to
    podesle wg ich zyczenia.
    pod warunkiem ze jest to zaznaczone. jak nie jest to domyslne wysylam w PDF
    i jesli jakis rekruter odrzuci to dlatego ze jest to PDF a nie Doc to wg
    mnie zle swiadczy to o firmie.
    nic ponad to:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 170. Data: 2008-01-22 07:50:30
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > No wybacz. Pewne teorie są po prostu zabawne i nie da się ich
    > potraktować serio.

    przyklady nie teorie.
    pisze z doswiadczen z wlasnego podworka, widzialem juz nie jedna firme od
    srodka i wiem troche jak to dziala.
    ja nie napisalem nigdzie ze jest to regula, ale pewne rzeczy ktore z pozoru
    sa blache _moga_ miec glebsze znaczenie.

    --
    pzdr
    piotrek