PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-17 08:31:07
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bojko pisze:

    > Kontrolne pytanie: używasz klawiatury zgodnej z Polską Normą?

    Ostatni raz klawiaturę zgodną z PN87 widziałem na przełomie lat 80-90
    ubiegłego wieku. Natomiast dyrektywa jak i uchwała obowiązuje podmioty
    realizujące zadania publiczne
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20052121766&type=2&name=D20051766.pdf
    Jeśli zaś chodzi o używanie systemów otwartych w administracji
    publicznej to za chlubny przykład można podać Monachium. I żeby nie było
    - nie mam nic przeciwko płatnemu oprogramowaniu, jedynie przeciwko
    wymaganiu, bym miał w domu worda, bo ktoś sobie ubzdurał, że tylko tak
    przyjmie moje cv. Do innych celów jest mi on niepotrzebny.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl