PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-17 08:20:30
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: "Z" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pe.Ka" <c...@t...cy> wrote in message
    news:fmlnfb$bjc$1@news.lublin.pl...

    > Eksportuję dokumenty z blokadą zmian z darmowego OO. Mogę zablokować nawet
    > możliwość wydruku u odbiorcy a co dopiero grzebanie w nim. Jak sobie ktoś
    > skopiuje tekst to na nowym dokumencie pogrzebie (choć i kopiowanie bez
    > problemu się blokuje). Nie trzeba do tego pakietu za niemałe pieniądze.
    > Już prędzej do edytowania tego pedeefa tylko komu się będzie chciało łamać
    > hasło?

    A co za problem otworzyc pdfa w programie OCR? Sadze, ze nawet przecietna
    sekretarka sobie poradzi z Twoimi zabezpieczeniami w najbardziej trywialny
    sposob jakim jest wydrukowanie i zeskanowanie do OCR. Ja oczywiscie robie to
    jak na informatyka przystalo - otwieram w Ghostscript :)
    IMHO najglupsze co moze ktos zrobic to utrudniaz zycie rekruterowi, u
    ktorego stara sie o prace. Jesli nie chcesz tej pracy to po prostu nie
    wysylaj aplikacji.

    pozdr