eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-17 11:12:14
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotrek pisze:
    >> A widzisz, w firmiach, które ja znam odchodzi się od worda całkowicie,
    >> obieg dokumentów to pdf, albo jeśli chodzi o dokumenty edytowalne open
    >> office. Z prostego względu, kupując różnym pracownikom komputery
    >> trzeba by raz na jakiś czas w całej firmie wymieniać pakiet office'a,
    >> bo dokumenty nie do końca są zgodne, a to niepotrzebne koszty,
    >> natomiast open office wszyscy mogą mieć w tej samej wersji.
    >
    > jesli chodzi o Worda to jeszcze jestem w stanie to zrozumiec, chociaz OO
    > lubi rozjechac niektroe tabele.
    > o tyle Excel jest niezastapiony przy powaznych operacjach w dzialach
    > finansowych i proba zrobienia tego w OO skonczyla sie katastrofa.
    > od tego czasu firma stwierdzila ze czas i nerwy stracone na walke z OO
    > to za duzo i dokupuja Offica w ramach licencji MOLP i problem sie
    > rozwiazal:)
    >
    Tylko, że excel używany jest w jednym miejscu - na kilku stanowiskach. A
    to jest różnica. To tak jak pakietu developerskiego nie kupuje się całej
    firmie. Ale w obiegu dokumentów uczestniczy wiekszość pracowników i tam
    musi być juz jeden standard.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl
    nie zapomnij zamówić Total Amigi (Polska Edycja)
    http://www.ppa.pl/totalamiga/#zamowienia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1