PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-17 10:50:30
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > A widzisz, w firmiach, które ja znam odchodzi się od worda całkowicie,
    > obieg dokumentów to pdf, albo jeśli chodzi o dokumenty edytowalne open
    > office. Z prostego względu, kupując różnym pracownikom komputery trzeba by
    > raz na jakiś czas w całej firmie wymieniać pakiet office'a, bo dokumenty
    > nie do końca są zgodne, a to niepotrzebne koszty, natomiast open office
    > wszyscy mogą mieć w tej samej wersji.

    jesli chodzi o Worda to jeszcze jestem w stanie to zrozumiec, chociaz OO
    lubi rozjechac niektroe tabele.
    o tyle Excel jest niezastapiony przy powaznych operacjach w dzialach
    finansowych i proba zrobienia tego w OO skonczyla sie katastrofa.
    od tego czasu firma stwierdzila ze czas i nerwy stracone na walke z OO to za
    duzo i dokupuja Offica w ramach licencji MOLP i problem sie rozwiazal:)

    --
    pzdr
    piotrek