PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedronka w TVN › Re: Biedronka w TVN
    From: Alpha <a...@e...in.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biedronka w TVN
    Date: Fri, 23 Apr 2004 15:33:39 +0200

    Mariusz Jankowicz (m...@e...com.pl) piszesz:

    > Niezbyt zrecznie okroilas cytat - dowod na brak argumentow.

    Nie, czysta zlosliwosc. W odpowiedzi na Twoja zlosliwosc.
    Ty przestaniesz, ja tez z przyjemnoscia porozmawiam normalnie.

    > konkretnie ten fragment w ktorym pisze, o zgodzie rodzicow.

    Rodzice "zatrudniaja" swoje dzieci np. przy pracach na roli.
    Efekty? Wypadki, okaleczenia, tragedie. Jak wiec widac, nawet
    rodzice czasami ignoruja mozliwe konsekwencje.

    Ja osobiscie twierdze ze decydowac moze tylko dorosly czlowiek
    sam o sobie. Inne przypadki nie powinny miec miejsca. A maja
    kiedy w/w doroslemu czlowiekowi zabrania sie wykonywania tego
    czy innego zawodu odgornie, prawnie.

    Na prawde to takie trudne do zrozumienia jest?...

    > Glowna przyczyna jest zupelnie inna.

    Nie tak zupelnie -- po prostu niedojrzalosc.
    Fizyczna, psychiczna, wlasciwie dowolna.

    > Ale nie bede Ci tego wyluszczal, nie jestes tego warta.

    Podskoczylo Ci ego? Fajnie.

    pzdr.