PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Date: Fri, 30 May 2003 16:19:54 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@195.150.162.66

    "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl> wrote in message
    news:bb7a0p$edb$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik ebeetle <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:bb78vu$ma4$...@p...wcss.wroc.pl...
    > DOS
    > >

    > I nauczyłeś się tego na uczelni? Może jeszcze w trybie zaocznym?
    > Ja też po studiach wiem więcej niż przed, ale to nie dzięki szkole. Tylko
    > dlatego że mi się chciało...

    A ja nie narzekam... Szkola nauczyla mnie wielu rzeczy, choc przed pojsciem
    na studia programowalam juz. Dala mi duza podstawe teoretyczna, rozwinela
    umiejetnosci. Nauczylam sie wielu nowych rzeczy.

    Ale ogolnie rzecz biorac uwazam, ze na informatyke powinni isc ludzie,
    ktorzy juz COS wiedza i umieja. Bo jak ktos jest zupelnie zielony, to bedzie
    mu ciezko... bardzo ciezko...

    Kania
    GG: 299238
    http://www.mayanet.pl