PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocie-zlikwidujemy?

  • 1. Data: 2003-12-17 19:52:15
    Temat: Bezrobocie-zlikwidujemy?
    Od: "Jan" <m...@b...pl>

    Zespół ekspertów pracujących społecznie w ramach Centrum

    im.Adama Smitha stworzył projekt ustawy o likwidacji bezrobocia

    i naprawie finansów publicznych. W chwili, gdy czytać

    będziecie niniejszy tekst budowana jest szeroka Koalicja osób

    i organizacji społecznych mająca na celu wprowadzenie do

    Sejmu tej recepty na bezrobocie, trwa zbieranie podpisów

    obywateli popierających projekt ustawy.

    Więcej szczegółów:

    http://www.odpowiedzialnosc.org/reformapodatkowacas/

  • 2. Data: 2003-12-17 21:54:45
    Temat: Re: Bezrobocie-zlikwidujemy?
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

    Nie wystarczy mieć rację - trzeba jeszcze przekonać do niej większość, która
    podejmuje decyzje. Obecnie na powstanie takiej większości nie ma szans...
    Osobiście uważam, że problem bezrobocia będzie największym polskim problemem
    przez najbliższe kilkadziesiąt lat, więc nie rób sobie nadziei, że dzięki
    temu projektowi znajdziesz pracę (ja już straciłem nadzieję - przez pół roku
    wysłałem ponad 400 aplikacji, odbyłem ponad 20 rozmów i nic)...
    E.T.

  • 3. Data: 2003-12-18 07:27:27
    Od: "Sławek" <s...@w...gazeta.pl>

> [...]
    problemem
    > przez najbliższe kilkadziesiąt lat, więc nie rób sobie nadziei, że dzięki

    Optymizm z ciebie bije jak jasna cholera...

    (ja już straciłem nadzieję - przez pół roku
    > wysłałem ponad 400 aplikacji, odbyłem ponad 20 rozmów i nic)...
    Oj nieładnie być takim nieszczerym. Kilkanascie minut temu jakiemuś kosmicie
    oferowałes swoje usługi instalatorskie na kosmicznie nieznanych warunkach.
    16 minut minęło i już staciłeś nadzieję ?? Głowa do góry.
    POzd

  • 4. Data: 2003-12-18 13:42:16
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

    > Optymizm z ciebie bije jak jasna cholera...

    A jakie są podstawy twojego optymizmu? Z mojej strony to tylko chłodne
    spojrzenie na naszą rzeczywistość...

> [...]
    > oferowałes swoje usługi instalatorskie na kosmicznie nieznanych warunkach.
    > 16 minut minęło i już staciłeś nadzieję ?? Głowa do góry.

    Jaka nieszczerość? Po prostu nie wierzę, aby to była realna propozycja.
    Zastanawiam się tylko, czy tym razem moje kwalifikacje będą zbyt wysokie,
    czy niewystarczające...

  • 5. Data: 2003-12-18 14:28:47
    Od: "Sławek" <s...@w...gazeta.pl>

    > A jakie są podstawy twojego optymizmu? Z mojej strony to tylko chłodne
    > spojrzenie na naszą rzeczywistość...
    A czy ja okazałem jakiś optymizm??? Jak wszyscy bedziemy siedziec z rekoma w
    kieszeni i narzekac, napewno nic dobrego z tego nie bedzie. Jesli jest sie
    sceptycznym lepiej chyba milczeć niz zniechecać nawiedzonych, optymistów, a
    moze ludzi czynu...wszystko jedno. Po pierwsze - nie szkodzic.

    > kosmicie
    > >
    > Jaka nieszczerość? Po prostu nie wierzę, aby to była realna propozycja.
    > Zastanawiam się tylko, czy tym razem moje kwalifikacje będą zbyt wysokie,
    > czy niewystarczające...

    No coz...wnioski i uogólnianie kosmity sa zbyt .... zeby tracic czas na
    komentarz.

  • 6. Data: 2003-12-18 15:31:32
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

> [...]
    > sceptycznym lepiej chyba milczeć niz zniechecać nawiedzonych, optymistów,
    > moze ludzi czynu...wszystko jedno. Po pierwsze - nie szkodzic.

    Problem w tym, ze czego jak czego, ale bezczynnosci naprawde nie moge sobie
    zarzucic. Ponad 400 aplikacji w pol roku to chyba nie najgorszy wynik. I
    choc wybieram tylko takie oferty, co do ktorych spelniam wymagania
    pracodawcy, jedynie ok. 5% doprowadzilo do interview...
    I nie jest moja intencja zniechecanie kogokolwiek - sam rowniez sie nie
    poddaje: mam znajomego, ktory wyslal ponad 800, ale w koncu znalazl
    zatrudnienie. Oznacza to zatem ni mniej, ni wiecej, ze jestm na polmetku ;-)