PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie-zlikwidujemy? › Re: Bezrobocie-zlikwidujemy?
    From: "El Tiburon" <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie-zlikwidujemy?
    Date: Wed, 17 Dec 2003 21:54:45 GMT

    Nie wystarczy mieć rację - trzeba jeszcze przekonać do niej większość, która
    podejmuje decyzje. Obecnie na powstanie takiej większości nie ma szans...
    Osobiście uważam, że problem bezrobocia będzie największym polskim problemem
    przez najbliższe kilkadziesiąt lat, więc nie rób sobie nadziei, że dzięki
    temu projektowi znajdziesz pracę (ja już straciłem nadzieję - przez pół roku
    wysłałem ponad 400 aplikacji, odbyłem ponad 20 rozmów i nic)...
    E.T.