PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy moge zadawac pytania na rozmowie klasyfikacyjnej ?

  • 1. Data: 2003-12-17 20:50:29
    Temat: Czy moge zadawac pytania na rozmowie klasyfikacyjnej ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam takie pytanko : cz jak ide na rozmow klasyfikacyjna o prace, to po jej
    zakonczeniu, moge zadawac pytania na tematy ktore mnie interesuja osoba
    ktore mnie przesluchiwaly ? A jezeli tak to jakie tematy moge poruszac a
    jakie raczej nie ?

    Fantom

  • 2. Data: 2003-12-17 21:01:30
    Od: "Scheat" <scheat@WYTNIJ_TE_SLOWA.gazeta.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakonczeniu, moge zadawac pytania na tematy ktore mnie interesuja osoba
    > ktore mnie przesluchiwaly ? A jezeli tak to jakie tematy moge poruszac a

    Osoba przeprowadzająca rozmowę kwalifikacyjną jak skończy to zapyta
    Cię czy Ty masz jakieś pytania. I to Twoje pole do popisu ...

  • 3. Data: 2003-12-17 21:13:17
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> wrote in message

    > zakonczeniu, moge zadawac pytania na tematy ktore mnie interesuja osoba
    > ktore mnie przesluchiwaly ? A jezeli tak to jakie tematy moge poruszac a
    > jakie raczej nie ?

    Oczywiście że tak. Co więcej, niechęć do udzielania odpowiedzi na pytania
    związane z zakresem obowiązków, kulturą organizacyjną lub zakresem
    działalności firmy, powinna być traktowana z daleko idącą podejrzliwością.

    Tomek Z.

  • 4. Data: 2003-12-17 23:19:21
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 17 Dec 2003 21:50:29 +0100
> [...]

    > jej zakonczeniu, moge zadawac pytania na tematy ktore mnie interesuja
    > osoba ktore mnie przesluchiwaly ? A jezeli tak to jakie tematy moge

    oczywiscie, ze mozesz pytac.
    w koncu ty jestes tutaj strona, _rowniez_.

    tematy generalnie zwiazane z przyszla praca.
    ja np. pytam sie, jaki bedzie zakres moich obowiazkow, jak wyglada
    struktura organizacyjna firmy (badz dzialu gdzie mam pracowac), na jaka
    umowe bede pracowac, ile oferuja itd.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 5. Data: 2003-12-18 06:34:08
    Od: "Brodek" <b...@g...pl>

    Fantom <s...@s...poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > zakonczeniu, moge zadawac pytania na tematy ktore mnie interesuja osoba
    > ktore mnie przesluchiwaly ? A jezeli tak to jakie tematy moge poruszac a

    No, że mozna to już wszyscy napisali..
    Ja dodam tylko, że czasem celowo przemilczam jakieś szczegóły by dać możliwość
    kandydatowi zadania pytań. Czasem o dobre pytanie niełatwo. Bywa też, że
    wygodniej oceniać ludzi po pytaniach zadawanych przez nich niż po
    odpowiedziach na zadawane im pytania.. Ktoś, kto się na danej rzeczy nie zna
    nie zada na przykład merytorycznego pytania o daną sprawę..

    Pzdr
    Brodek