PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie - rotacyjny system pracy › Re: Bezrobocie - rotacyjny system pracy
    From: "abb" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie - rotacyjny system pracy
    Date: Wed, 29 Sep 2004 11:31:27 +0200

    Użytkownik "Immona" <c.oleszkiewicz@NO_SPAM.premotion.pl> napisał w
    wiadomości news:cjdv1v$8jk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    jest
    > to praca fizyczna lub o charakterze czysto mechanicznym, jak np. obsluga
    > ksera. 4 godziny nieobecnosci to czesto pol godziny referowania tej
    osobie,
    > co sie wydarzylo, zeby wiedziala, o co chodzi, co mowic i robic, gdy ktos
    > np. zadzwoni z pytaniem, poprosi o jakis dokument itd. Wygladasz na kogos,
    > kto nigdy nie pracowal gdzies, gdzie jest zwyczajne tempo pracy.

    > ludzi
    >
    > "Burzuazja" placi, wytwarza dobra i nakreca rozwoj gospodarczy.
    Rozwiazania,
    > ktore beda utrudniac osiaganie wysokiej wydajnosci w firmach odbija sie
    > negatywnie na calej gospodarce i na poziomie zycia wszystkich.

    1. Burżuazja płaci , ale pieniedzmi które pracownik wygeneruje ze swojej
    pracy.
    2. Burzuazja nie wytwarza dóbr tylko pracownicy najemni.
    3. Burzuazja nie nakręca rozwoj gospodarczy tylko pracownicy.

    Gadasz takie banialuki że się w pale nie miesci !!!!!!!!.

> [...]
    > sie samodzielnie, majac samemu oplacic mieszkanie, rachunki i koszty
    zycia.
    > Za srednia, jestes na styku. podzielisz to na 2 i masz dwie osoby nie
    majace
    > sie z czego samodzielnie utrzymac. A te osoby zarabiajace ponadprzecietnie
    > utrzymuja zwykle niepracujacych lub zarabiajacych mniej od nich czlonkow
    > rodziny. I przestana miec z czego. Pomysl o skutkach spolecznych.
    >
    > A co do "trzeba dac tym ludziom jakies zajecie" - wolontariatu jest pod
    > dostatkiem. Chyba, ze to mialo znaczyc "trzeba dac tym ludziom jakies

    Nie. Dać im zatrudnienie !!!
    Trzymasz z burżujami !!!