PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie - rotacyjny system pracy › Re: Bezrobocie - rotacyjny system pracy
  • Data: 2004-09-29 23:17:31
    Temat: Re: Bezrobocie - rotacyjny system pracy
    Od: "Cam" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    VERTRET <vertret @ op . pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Bronek" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > znaleźć
    >
    > OK. Daj mi najpierw cos twojego a ja potem dam ci prace.

    > Współczuje ci, jeżeli uważasz to za argument.

    Pomyśl proszę przez chwilę... a może on jest dobrym programistą, a "niedobrym
    szukaczem" pracy?
    Ja np. mam wuja - znakomitego naukowca, lecz nieporadnego (jak dziecko) w kontaktach
    urzędami. Rodzina o tym wie i mu pomaga np. w rejestracji samochodu. Bo on,
    biedaczyna,
    natychmiast dostrzega bezsens procedur w urzędach i zaczyna go drążyć, miast przestać
    myśleć i
    załatwić swoje.

    Odpowiednie kwalifikacje są_argumentem. Są cenne dla społeczeństwa i kosztowały je
    (społeczeństwo) dużo środków, by jakąś jednostkę tak wykształcić. Kiepskie
    perspektywy widzę
    przed narodem, który takie inwestycje topi potem w błocie. Sprytniejszy (bo
    niekoniecznie lepszy
    zawodowo) wyjedzie, mniej sprytny będzie na bezrobociu zapominał wiedzę. A politycy
    będą
    wrzucać miliardy w kopalnie i PKP...