PracaGrupypl.praca.dyskusjeBeznadziejna praca w banku › Re: Beznadziejna praca w banku
  • Data: 2010-10-21 12:50:51
    Temat: Re: Beznadziejna praca w banku
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jcm" <j...@1...pl> napisał w wiadomości
    news:i9mcpd$2lgl$1@news.mm.pl...

    > Kilka tyg. temu, w salonie pewnego operatora telefonii gsm, w toku rozmowy
    > z konsultantką, zamiast wyczerpującej i kompetentnej odpowiedzi na moje
    > wątpliwości co do pewnych zapisów w regulaminie, usłyszałem od miłej Pani:
    > -"Czy Pan wie ile ja tutaj zarabiam? 980zł! Sama zrezygnowałam z
    > abonamentu <tego O.peratora>!"
    > (Przy innych klientach, głośno, na całą salę.)
    Zatem szacun dla tej pani.
    Za zwyczajną cywilną odwagę.

    > Dała wyraz swojemu niezadowoleniu z ch..wej pracy w tej firmie (wierzę).
    No, dać wyraz czemuś można w różny sposób.
    Np. pojęczeć na newsach.
    Ona zrobiła to odważnie.
    BTW - ciekawe, czy tam jeszcze pracuje.

    > Nasuwa się pytanie, jaka jest cena lojalności pracownika?
    Podobnie jak z ceną wierności kobiety. Jak jest dziwką z natury, to za żadną
    cenę nie kupisz.

    > Czy za minimalną krajową, albo niewiele większą, czyli za psie pieniądze
    > można zatrudnić pracownika kompetentnego i sumiennego? Raczej nie.
    > Czy pracodawcy zdają sobie z tego sprawę?
    Ich zmartwienie.

    --
    Jotte