PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezczelność headhunterów › Re: Bezczelność headhunterów
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezczelność headhunterów
    Date: Thu, 11 Dec 2008 21:31:20 +0100

    Thu, 11 Dec 2008 19:28:03 +0100, jQ napisał(a):

    > Widzisz. Co innego, gdybym siedział w samodzielnym pokoju, i mógł sobie do
    > woki gadać w godzinach pracy o czym chcę. A ponieważ siedzę z przełożonym,
    > to rozmowa w stylu "przepraszam, nie mogę teraz rozmawiać, proszę przesłać
    > ofertę na e-mail", może wzbudzać podejrzenia, nie?

    Jak ktoś dzwoni, to w pracy możesz odebrać myślę :)
    Krótka rzeczowa rozmowa i jest OK. Jeśli się boisz przełożonego to dziwnie
    w tej pracy, Twoja praca to Twój biznes - dostaniesz lepszą ofertę to ją
    wykorzystasz i pracodawca powinien mieć tego świadomość.

    Oczywiście nie na miejscu byłyby długie dyskusje w pracy z headhunterem,
    ale też jakoś szczególnie bym się nie roztkliwiał nad sytuacją.

    Oni dzwonią, bo to lepsza forma kontaktu niż e-mail. Po prostu łatwiej im
    od razu skontaktować się i coś dogadać. Zdaję sobie sprawę, że nie zawsze
    to jest na takim poziomie jakby się chciało, ale tak właśnie wygląda rynek.
    Naprawdę większe problemy potrafią zaserwować, dzwonienie do pracy to
    błahostka.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net