PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezczelność headhunterów › Re: Bezczelność headhunterów
  • Data: 2008-12-12 20:49:35
    Temat: Re: Bezczelność headhunterów
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bojko pisze:

    > A telefon do pracy podałeś, bo?...

    A musiał podawać? Jeśli w profilu na np. GoldenLine ma podaną nazwę
    firmy, w której pracuje, to chyba nie jest problem znaleźć odpowiedni
    numer telefonu w książce telefonicznej, czy wręcz na stronie tej firmy?

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej