PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezczelność headhunterów › Re: Bezczelność headhunterów
  • Data: 2008-12-12 16:35:58
    Temat: Re: Bezczelność headhunterów
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

    jQ zapodal(a):

    > Widzisz. Co innego, gdybym siedział w samodzielnym pokoju, i mógł sobie do
    > woki gadać w godzinach pracy o czym chcę. A ponieważ siedzę z przełożonym,
    > to rozmowa w stylu "przepraszam, nie mogę teraz rozmawiać, proszę przesłać
    > ofertę na e-mail", może wzbudzać podejrzenia, nie?

    Dziwny jesteś (albo ja:P) Ja siedzę w open space, kierownik siedzi obok i
    nawet jak headhunterzy dzwonią na komórkę to specjalnie rozmawiam przy
    biurku i tak, by było wiadomo o co chodzi.
    Nie oznacza to że szukasz pracy, raczej że ktoś chętnie by cię podkupił:)
    Jak narazie moja taktyka przynosi dobre efekty :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut