PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Beata - super opis...
  • Data: 2005-01-15 20:03:06
    Temat: Re: Beata - super opis...
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-01-14, someone_else <n...@n...com> wrote:
    > Taka zeczywistosc jaka jest wszedzie. Tu jest to samo tylko lepiej ukryte.
    Well, chyba nikt się nie łudzi, że gdzie indziej jest lepiej. Tyle, że
    tam tak w oczy społeczeństwa nie kłują. A jak to ktoś kiedyś powiedział:
    co z oczu, to z serca.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Boże, daj mi odwagę, abym mógł zmieniać to, co można zmienić,
    daj mi pokorę, abym godził się z tym, czego zmienić nie można