PracaGrupypl.praca.dyskusje › "BEZROBOCIE to przywilej"

  • 21. Data: 2004-03-23 07:59:34
    Temat: Re: "BEZROBOCIE to przywilej"
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "Bam" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c39dkh$9er$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Rafał" <k...@t...w.pl.chyba.pl> napisał w wiadomości

    > Dla mnie to też polska paranoja.
    > Mam zameldowanie na Śląsku, mieszkam praktycznie we Wrocławiu, gdzie
    > zameldowania mieć nie mogę, szukam pracy i we Wrocławiu i na Śląsku. Przy
    > okazji zarejestrować się we wrocławskim UP nie mogę bo nie mam
    zameldowania
    > tutaj.

    A jak sobie wyobrażasz sprawdzenie czy osoba nie pobiera zasiłku w 400
    urzędach pracy jednocześnie?

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 22. Data: 2004-03-23 11:34:59
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dnia 22 Marca 2004 o 4:20 PM
    > nadejszła do mnie wiadomość następująca:

    > Być może faktycznie źle się wyraziłem ;)
    > Rzeczywiście nie chodzi mi o Polskę jako taką, tylko to, co się w niej
    > dzieje, a co Mój Szanowny Przedmówca tak uczenie nazwał ustrojem
    > gospodarczym.
    > Przepraszam za nieścisłość. Jednakże nie zmienia to faktu, iż zdanie na
    > temat tego, co się wyczynia w Polsce na rynku pracy (i nie tylko) mam
    takie
    > samo, jak przedstawione wcześniej.

    Wiec masz obiekcje do systemu kapitalistycznego.
    A tego sie nie da poprawic bez likwidacji kapitalizmu.

    Klus

  • 23. Data: 2004-03-23 11:37:17
    Od: "TB" <t...@n...pl>

    > Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:c37sdk$7pk$1@news.onet.pl...
    > >
    > [...]
    >
    > W kapitaliźmie tak.

    Raczej pracujacy to niewolnik.
    TB

  • 24. Data: 2004-03-23 11:44:39
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Czy czytales "Limes inferior" Zajdla ?

    ---

  • 25. Data: 2004-03-23 21:25:47
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > zameldowania
    >
    > A jak sobie wyobrażasz sprawdzenie czy osoba nie pobiera zasiłku w 400

    pozdrawiam
    magda

  • 26. Data: 2004-03-24 03:50:55
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    s...@o...pl napisał(a):

> [...]
    Faktycznie dobre pytanie zwłaszcza, że o ile wiem UP nie mają
    zcentralizowanego systemu informatycznego. W związku z tym ich ewidencja
    tym bardziej musi "wisieć" na czymś względnie solidnym. Wybrano więc miejsce
    zameldowania. Jakaś sprawozdawczość istnieje, więc przegięcie ilości
    zasiłkobiorców w stosunku do zarejestrowanych pewnie by podpadło.
    Poza tym dla pobrania 400 zasiłków, trzeba by mieć 400 dowodów z różnymi
    meldunkami, a to jest trochę kłopotliwe i kosztowne :))
    Centralny system powstanie prędzej czy później, a wtedy po wprowadzeniu
    danych archiwalnych, nawet w systemie produkcji Prokomu groziłoby wykrycie
    przewały i zwrot zasiłków wraz z odsetkami lub odsiadka :)))

    Marek

  • 27. Data: 2004-03-24 09:20:44
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TB" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Raczej pracujacy to niewolnik.

    Pracujacy w jeszcze wiekszym stopniu niz bezrobotny
    z prawem do zasilku dla bezrbotnych.

    Klus