PracaGrupypl.praca.dyskusje › prawo do urlopu

  • 1. Data: 2004-03-16 17:40:30
    Temat: prawo do urlopu
    Od: kapshel <k...@t...com>

    Witam
    Obecnie jestem na wypowiedzeniu po przepracowaniu 5,5 miesiąca.
    Wypowiedzenie chce spędzić na urlopie (9 dni), tyle że na następny dzień
    dzwonią do mnie że nie należy mi się jeszcze urlop i mam wrócić do pracy.
    Tyle że to nie jest moja pierwsza praca wcześniej pracowałem 6 miesięcy w
    innej firmie i następnie przeszłem do "obecnej" (miałem tzw. ciągłość
    pracy).
    Pytanie czy nie należy mi się urlop, czy coś się pomyliło kobietom w
    kadrach.
    Dzięki za wszystkie odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Kapshel

  • 2. Data: 2004-03-16 18:25:03
    Temat: Re: prawo do urlopu
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 16 Mar 2004 18:40:30 +0100, kapshel
    <k...@t...com> zakodował:

    >Pytanie czy nie należy mi się urlop, czy co? się pomyliło kobietom w
    >kadrach.

    Nie należy Ci się urlop.
    Prawo do 1/2 pierwszego urlopu nabywasz po 6 miesiącach pracy, zaś do
    pełnego po przepracowaniu roku. Dopiero od następnego roku
    kalendarzowego liczy się proporcjonalnie (wg przepisów, które Cię
    obowiązują - bo nie zacząłeś pierwszej pracy w tym roku).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2004-03-16 18:55:07
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > pracy).
    > Pytanie czy nie należy mi się urlop, czy coś się pomyliło kobietom w

    Witam.
    Kobiety mają rację.Do Twojej osoby stosuje się przepisy z kp dot. urlopu
    obowiązujące w 2003 r. Aby wykorzystać pozostałą część urlopu( 1/2 wymiaru )
    musisz przepracować jeszcze 2 tygodnie, który należy po roku pracy.Pozdrawiam.