PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop przy zmianie pracy

  • 1. Data: 2004-03-16 18:04:44
    Temat: Urlop przy zmianie pracy
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witam!

    Wiem że o urlopach było setki razy ale wciąż mam wątpliwości :)
    Fakty wyglądają tak: zacząłem pierwszą pracę w połowie czerwca 2003 a
    od pierwszego kwietania zmieniam pracodawcę. I teraz moje pytania:
    1) Czy jest możliwe żeby przysługujący mi do tej pory urlop przenieść
    do nowej firmy?
    2) Jeśli nie, otrzymam ekwiwalent pieniężny ale za ile dni (jestem po
    studiach)?
    3) Kiedy nabędę prawo do urlopu w nowej firmie i w jakim wymiarze?

    Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam wszystkich.

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Mother should I run for president?"
    Nie można otworzyć pliku D:\Moje Dokumenty\winamp.log

  • 2. Data: 2004-03-16 18:39:39
    Temat: Re: Urlop przy zmianie pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 16 Mar 2004 19:04:44 +0100, k...@g...pl (Konlin)
    zakodował:

    >1) Czy jest możliwe żeby przysługujący mi do tej pory urlop przenieść
    > do nowej firmy?

    Tak - jeżeli obydwaj pracodawcy podpiszą stosowne porozumienie.

    >2) Jeśli nie, otrzymam ekwiwalent pieniężny ale za ile dni (jestem po
    > studiach)?

    Za 10 dni (jeżeli nie odebrałeś w naturze).

    >3) Kiedy nabędę prawo do urlopu w nowej firmie i w jakim wymiarze?

    Gdy ukończysz 1 rok pracy - uzupełnienie do pełnego urlopu, czyli 10
    dni.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2004-03-16 18:49:16
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam!
    >
    > Wiem że o urlopach było setki razy ale wcišż mam wštpliwoœci :)
    > Fakty wyglšdajš tak: zaczšłem pierwszš pracę w połowie czerwca 2003 a
    > od pierwszego kwietania zmieniam pracodawcę. I teraz moje pytania:
    > 1) Czy jest możliwe żeby przysługujšcy mi do tej pory urlop przenieœć
    >   do nowej firmy?
    > 2) Jeœli nie, otrzymam ekwiwalent pieniężny ale za ile dni (jestem po
    >   studiach)?
    > 3) Kiedy nabędę prawo do urlopu w nowej firmie i w jakim wymiarze?
    >
    > Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam wszystkich.

> [...]
    W związku z tym .że rozpoczołeś pracę w ubr, stosuje sie do Twojej osoby
    przepisy dotyczące urlopu obowiazujace w 2003 r.Twój wymiar urlopu to 20 dni.
    ad.1. Pierwszy urlop należał Ci się po pół roku pracy w wysokości 10 dni,
    jezeli go wykorzystałeś to dobrze jeżeli nie to nic się nie stało Twój
    pracodawca z którym rozwiązujesz umowę o pracę będzie Ci musiał wypłacić
    ekwiwalent za 10 dni.
    ad.2. W nowej firmie nabędziesz prawo do kolejnych 10 dni po przepracowaniu
    pełnego roku czyli około 14.06. br.i to jest Twój urlop do końca tego roku.

    Od 01.01.2005 jeżeli nadal będziesz pracował na umowę o pracę Twój wymiar
    urlopu będzie wynosił 20 dni. Pozdrawiam.