PracaGrupypl.praca.dyskusje › Au-Pair ANYA - Norwegia - czy warto?

  • 1. Data: 2002-06-24 22:52:04
    Temat: Au-Pair ANYA - Norwegia - czy warto?
    Od: "Pawel P." <b...@p...pl>

    Kolezanka polecila mi sie was spytac o to biuro Au-pair w Warszawie. nazywa
    sie to AnYA http://www.aupair-anya.com.pl/ ale w ambasadzie nic na temat
    tego biura nie wiedza i potrzeba im 1 roku na sprawdzenie, w dodatku nie ma
    zadnego kontaktu z osobami, ktore wrocily. Jej rodzice wpadaja w panike, ze
    porwa jej dziecko...

    Co robic w takim wypadku? Moze jakies doswiadczenia ktos ma z tym biurem?
    Czy rzeczywiscie kogos wywiezli na handel "zywym towarem"? Cos mi sie za
    bardzo nie chce w to wszystko wierzyc...

    Prosze o powazne odpowiedzi, ona jest juz w trakcie zlatwaiania wizy...

    pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2002-06-25 13:47:17
    Temat: Re: Au-Pair ANYA - Norwegia - czy warto?
    Od: DDCom <p...@p...fm>

    Witam,
    mi tez nie chce sie wierzyc, tym bardziej, ze ta firma ma oddzialy w
    calej Polsce. Sama korzystalam z ich wiedzy w Poznaniu, jednak
    odstraszyly mnie astronomiczne sumy, jakie zycza sobie za pomoc, tj.
    wyslanie mojego zgloszenia do np. niemieckiego biura posrednictwa.

    Zaznaczam, ze to niemieckie biuro dziala za darmo dla auperek, pobiera
    tylko oplate od rodzin goszczacych dane dziecie.

    Firma jest legalna, jedyne swinstwo polega na tym, ze biora kase za nic.

    Pozdrawiam
    pumcia

  • 3. Data: 2002-06-26 00:32:18
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > Zaznaczam, ze to niemieckie biuro dziala za darmo dla auperek, pobiera
    > tylko oplate od rodzin goszczacych dane dziecie.
    >
    > Firma jest legalna, jedyne swinstwo polega na tym, ze biora kase za nic.

    Za nic???
    :)))
    A mnie się wydawało, że biorą za to, że siedzą w biurze (za które trzeba
    płacić) i obsługują osoby, które chcą wyjechać.
    Nie wiem ile od Ciebie chcieli, ale w Szczecinie np. jest to ok. 800 zł (pi
    razy oko dwumiesięczna opłata w szkole językowej). Nie wydaje mi się by to
    było dużo.

    Asmira

  • 4. Data: 2002-06-30 19:51:23
    Od: DDCom <p...@p...fm>

    Ale za co??? Za przekazanie papierow do biura w Niemczech??? Czy to
    zart?