PracaGrupypl.praca.dyskusjeAu-Pair ANYA - Norwegia - czy warto? › Re: Au-Pair ANYA - Norwegia - czy warto?
    Date: Tue, 25 Jun 2002 15:47:17 +0200
    From: DDCom <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Au-Pair ANYA - Norwegia - czy warto?

    Witam,
    mi tez nie chce sie wierzyc, tym bardziej, ze ta firma ma oddzialy w
    calej Polsce. Sama korzystalam z ich wiedzy w Poznaniu, jednak
    odstraszyly mnie astronomiczne sumy, jakie zycza sobie za pomoc, tj.
    wyslanie mojego zgloszenia do np. niemieckiego biura posrednictwa.

    Zaznaczam, ze to niemieckie biuro dziala za darmo dla auperek, pobiera
    tylko oplate od rodzin goszczacych dane dziecie.

    Firma jest legalna, jedyne swinstwo polega na tym, ze biora kase za nic.

    Pozdrawiam
    pumcia