PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca chałupnicz - pomocy

  • 1. Data: 2002-06-24 20:21:07
    Temat: praca chałupnicz - pomocy
    Od: "Marta" <x...@w...pl>

    Witam, czy ktoś z was podjął się kiedyś pracy chałupniczej?
    Wiem że jest wiele nieuczciwych firm, chciałabym podjąć taką pracę.
    Czy możecie podać mi nazwy sprawdzonych firm? Co myślicie o firmie TOTAL z
    Warszawy?

    Za wszelkie uwagi z góry dzięki

  • 2. Data: 2002-06-24 22:56:23
    Temat: Re: praca chałupnicz - pomocy
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Marta!

    > Witam, czy ktoś z was podjąl sie kiedyś pracy chalupniczej?
    > Wiem ze jest wiele nieuczciwych firm, chcialabym podjąc taką prace.
    > Czy mozecie podac mi nazwy sprawdzonych firm? Co myślicie o firmie
    > TOTAL z Warszawy?

    Temat chalupnictwa (raczej niewolnictwa) walkowany jest tutaj bardzo
    czesto. Przejrzyj ostatnie posty to sie dowiesz co i jak. Osobiscie
    odradzam. Lepiej szukac jakiejs normalnej roboty.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-06-27 06:46:20
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

    Użytkownik "Marta" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wiem że jest wiele nieuczciwych firm, chciałabym podjąć taką pracę.
    > Czy możecie podać mi nazwy sprawdzonych firm? Co myślicie o firmie TOTAL z

    Nie mam takich doswiadczen, jednak slyszalem o naciagaczach.
    Wciskaja Ci jakies polprodukty, kaza za to placic, obiecuja
    odbior pracy wraz z zaplata i ... zero odzewu.

    Badz wiec ostrozna. Polprodukty wez, ale za nic nie
    plac. W koncu firme stac na to, by nie pobierac
    zadnych pieniedzy za polprodukty. Chyba ze
    to jacys naciagacze

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914