PracaGrupypl.praca.dyskusje › Atrakcyjne wynagrodzeinei - IT Krakow

  • 11. Data: 2006-06-04 21:48:36
    Temat: Re: Atrakcyjne wynagrodzeinei - IT Krakow
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    programista wrote:
    > Bede sie staral rozpoczac wlasna dzialalnosc.
    > Poza tym bede mial juz splacone mieszkanie, a wtedy
    > zarobki np. 5k na reke nie byly by takie zle :-).
    > Ale tez mozliwe ze juz tam zostane, znajomi ciagle
    > sie deklaruja ze chca wracac, ale jakos nie wracaja
    > wiec pewnie cos w tym jest.

    Hehe, spora część znajomych z branży IT nie wyjeżdza tylko dlatego, że
    doskonale wiedzą, jak trudno byłoby im wrócić ;). A nie jest im w kraju
    tak źle, żeby decydować się emigrację.

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 12. Data: 2006-06-05 06:49:01
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel" <k...@g...pl> napisał
    > Stracilem SPORO czasu na
    > rozmowy w Ericpolu czy Comarchu, zeby poznac ich warunki placowe.

    Comarch? Z tego co wiem, to student po dyplomie dostaje tam 4500 brutto.
    (tak powiedzieli mojemu kumplowi, który za rok się broni i tam już pracuje)

  • 13. Data: 2006-06-05 09:57:53
    Od: "Michał" <login=mmichal@server=tlen.pl>

    > Comarch? Z tego co wiem, to student po dyplomie dostaje tam 4500 brutto.
    > (tak powiedzieli mojemu kumplowi, który za rok się broni i tam już
    > pracuje)

    Tylko pewnie dlatego tyle taki student dostanie bo już tam pracuje :)