PracaGrupypl.praca.dyskusje › 50% kosztow uzyskania przychodu

  • 1. Data: 2006-06-03 18:36:04
    Temat: 50% kosztow uzyskania przychodu
    Od: "O.R" <o...@o...not>

    Witam,

    Napisalem program dla firmy na umowe o dzielo.
    Jednak panie z dzialu plac poprosily mnie o podpisanie oswiadczenia, ze
    przysluguje mi stawka 50% kosztow uzyskania przychodu.

    Z tego, co znalazlem w necie wynika, ze autorzy (autorzy tekstow itd)
    moga za prace tworcza liczyc sobie podatek od polowy przychodow. Jednak
    nie jestem pewien, czy ta ulga przysluguje tez programistom.

    Czy moge ze spokojnym sumieniem oswiadczyc, ze przysluguje mi 50% stawka ?

    Dziekuje za pomoc,
    O.R

  • 2. Data: 2006-06-03 19:32:08
    Temat: Re: 50% kosztow uzyskania przychodu
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    O.R napisał(a):
    > Czy moge ze spokojnym sumieniem oswiadczyc, ze przysluguje mi 50% stawka ?
    Mi tam wpisywali 50 i skarbowka sie nie czepiala :)

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2006-06-03 19:50:56
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "O.R" <o...@o...not> napisał w wiadomości
> [...]
    | nie jestem pewien, czy ta ulga przysluguje tez programistom.
    |
    | Czy moge ze spokojnym sumieniem oswiadczyc, ze przysluguje mi 50% stawka ?

    Mozesz nawet 90% !!!

  • 4. Data: 2006-06-03 20:08:14
    Od: "O.R" <o...@o...not>

    XYZ napisał(a):

    > Mozesz nawet 90% !!!

    Mozesz rozwinac ? :)

    pozdrawiam,
    OR

  • 5. Data: 2006-06-03 20:35:37
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    O.R napisał(a):

    > Napisalem program dla firmy na umowe o dzielo.
    > Jednak panie z dzialu plac poprosily mnie o podpisanie oswiadczenia, ze
    > przysluguje mi stawka 50% kosztow uzyskania przychodu.

    Jesli napisales wlasnorecznie program to masz do niego prawo autorskie -
    a takie podpada pod 50% koszty - http://www.pit.pl/pages/i/217.php

    pzdr
    robbi